کد خبر: 105278
تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 فروردین 1403 - 23:16   10 April 2024
ارسال به دوستان
الف الف

هفته هفتم مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور - گروه سوم

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ ایران‌جوان در دیداری سخت و جنجالی که پر از حاشیه بود نتوانست از برد خود محافظت کند و به یک امتیاز خانگی بسنده کرد.

نیمه اول این دیدار جنگ در میانه میدان‌های بود و شاگردام میلاد میدوادی به تجمع زیاد در مرکز زمین سعی در خنثی کردن هافبک‌های ایران‌جوان داشتند و بازی درگیرانه‌ای شاهد بود تا این نیمه بدون گل خاتمه یابد.

با شروع نیمه دوم شاگردان نظرزاده به بازی سرعت ییشتری دادند و موفق شدند با فرار دیدنی محمدرضا بازیار و شوت دیدنی که زد گل اول را برای قرمزهای بوشعری به ثمر برساند. گلی که شروع حواشی بود! بدلیل پاره بودن تور دروازه، داور کنار پرچم اشتباه زد و همین موضوع جنجال زیادی به پا کرد و حتی میداودی با تجربه از این موضوع به نحو احسنت بهره برد و برای دقایقی تیمش را از زمین بازی خارج کرد و به رختکن برد! و بعد از دقایق طولانی بالاخره بازی از سر گرفته شد، تیم اتحاد بازی مستقیم را در دستور کار داشت، داور هه که کاملا مشخص بود بازی از دستش خارج شده و اسیر حواشی شده بود. تا اینکه در وقتهای اضافه و دو دقیقه مانده به پایان بازی روی کم تجربگی و عدم آگاهی محیطی، بازیکن ایران‌جوان به اشتباه توپ را وارد دروازه خودی کرد تا آب سردی بر پیکر قرمزها باشد و خیلی راحت ۳ امتیاز این دیدار خانگی پر پر شود.

ایران‌جوان با این تساوی خانگی با ۱۲ امتیاز در رتبه سوم جدول باقی ماند.






نظـــرات شمـــا