کد خبر: 113361
تاریخ انتشار: دوشنبه 1 مرداد 1403 - 22:00   22 July 2024
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: رئیس هیات دو و میدانی استان بوشهر به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی واکنش نشان داد.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ حسین باستین رئیس هیات دو و میدانی استان بوشهر در خصوص اظهارات یکی از مربیان این رشته در فضای مجازی در گفتگوی اختصاصی با ورزش بوشهر گفت: این ورزشکاران مورد اشاره بین ۱۰ میلیون تا ۳۰ میلیون تومان از هیات دریافتی داشتند و هزینه اعزامشان هم ۴۰ میلیون تومان بوده که از طرف هیات انجام شده و حتی یک روز زودتر از موعد ورود با هزینه هیات اعزام شدند.

 

وی در ادامه افزود: کسی هم که در این فیلم اظهار نظر کرده است به عنوان مربی شخصی دو نفر از ورزشکاران به همراه دوستانشان تشریف بردند و تیم توسط یک مربی و یک سرپرست همراهی می‌شده است.

 

باستین خاطرنشان کرد: ایشان هفته گذشته به مناسبت مقام آوری دو نفر از ورزشکارانش که مقام کشوری آوردند توسط هیات با مبلغ ۲۰ میلیون تومان تجلیل شده است.

 

رئیس هیات دو و میدانی استان در خصوص موضوع لباس هم اعلام کرد: مطابق بخشنامه فدراسیون تعداد سهمیه ما برای اعزام ۵ ورزشکار بوده که با پیگیری انجام شده در روز اعزام با لطف فدراسیون ۳ نفر اضافه شده و اعزام شدند. در ضمن ۶ نفر از ۸ نفر اعزامی دارای لباس بودند که دو هفته قبل نیز به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شده بودند.






نظـــرات شمـــا