کد خبر: 119381
تاریخ انتشار: شنبه 7 مهر 1403 - 09:20   28 September 2024
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: دور نخست لیگ برتر بانوان طی دو روز با حضور تیم تکواندو پارس جنوبی پیگیری شد.

به گزارش "ورزش بوشهر" به نقل از روابط عمومی هیات تکواندو استان بوشهر، دومین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان در رده سنی جوانان و بزرگسالان «جام ایراندخت» به روش گرندپری پنجم و ششم مهرماه در هشت وزن در خانه تکواندو فدراسیون برگزار شد. 

 

در وزن 62- کیلوگرم «نرگس میرنوراللهی» از تیم پارس جنوبی به دیدار نهایی رسید و مقابل نسترن ولی زاده از تیم تراکتور تبریز و یکی از اصلی ترین رقبای خود به روی شیاپ چانگ رفت؛ نرگس که در دیدارهای قبلی کوثر اساسه یکی از اصلی ترین رقبایش را پشت سر گذاشته بود با مدیریت بازی در فینال، توانست 2 بر صفر پیروز شود و به مقام اول دست یابد. 

 

همچنین در وزن 73+ کیلوگرم، آناهیتا توکلی از تیم پارس جنوبی مقابل زهرا پوراسماعیل از بیمه تجارت نو مبارزه کرد و در پیکاری نزدیک توکلی 2 بر یک شکست خورد و عنوان دومی این وزن را کسب کرد. 

 

تا پایان دور نخست تیم تراکتور تبریز با کسب 185 امتیاز اول شد؛ بیمه تجارت نو با 144 امتیاز در رده دوم ایستاد؛ پارس جنوبی نیز با کسب 90 امتیاز در رده سوم قرار گرفت. ماهور پلاستیک نیز با 81 امتیاز به رتبه چهارم رسید. 

 

هدایت تیم بر عهده فاطمه نعمتی مربی تیم ملی تکواندو به عنوان سرمربی، زهرا قرخلو، مهین اسماعیل نژاد و زهرا حسینی به عنوان مربیان تیم و رزیتا دهقان به عنوان سرپرست بوده است.

          






نظـــرات شمـــا