کد خبر: 12740
تاریخ انتشار: یکشنبه 27 خرداد 1397 - 10:41   17 June 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سومین دوره مسابقات جام رمضان یادواره ی شهدای گمنام عالیشهر با قهرمانی شاهین بوشهر در رده پیشکسوتان و تیم شگفتی ساز دریا صنعت بولخیر تنگستان در رده ی بزرگسالان به پایان رسید.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ سومین دوره مسابقات جام رمضان یادواره ی شهدای گمنام عالیشهر دیشب با قهرمانی تیمهای خوب و یکدست شاهین بوشهر در رده پیشکسوتان و تیم شگفتی ساز دریا صنعت بولخیر تنگستان در رده ی بزرگسالان به پایان رسید.


در این دوره که با همت و مسئولیت محمد رحمانی رابط ورزشی سابق عالیشهر و با مشارکت هیات فوتبال مرکز استان حمایت شورای شهر و  شهرداری این شهر  عالیشهر و  برگزار گردید، مسابقات در دو رده سنی پشکسوتان و بزرگسال به مدت ۲۵شب و طی  ۴۲بازی به اتمام رسید .

 

در رده ی بزرگسال ۱۵ تیم در چهار گروه بصورت دوره ای و حذفی شرکت کردند که درپایان مسابقات دو تیم خوب ستارگان جنوب عالیشهر و دریا صنعت بوالخیر تنگستان به بازی فینال راه پیدا کردند که تیم تنگستانی  بعد تساوی دو بر دو در وقت قانونی در ضربات پنالتی موفق شد میزبان بازیها را شکست کاپ قهرمانی را به خانه ببرد.


 میلاد دریانورد با ۱۵ گل زده آقای مسابقات را بدست اورد. 


در رده ی پیشکسوتان که از جذابیت خاصی برخوردار بود ۹ تیم از سراسر استان در دو گروه شرکت داشتند که در پایان دو تیم خوب و دوست داشتنی شاهین بوشهر و ستارگان (ایرانجوان) بوشهر به فینال راه پیدا نمودند . این بازی نیز با نتیجه 2 بر 2 در وقت قانونی به ضربات پنالتی کشیده شد که در ضربات پنالتی شاهین بوشهر موفق شد قهرمان این رده را به نام خود ثبت کند و باز شاهد شکست دادن رقیب دیرینه ی خود باشد.






نظـــرات شمـــا