کد خبر: 12741
تاریخ انتشار: یکشنبه 27 خرداد 1397 - 10:56   17 June 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: جلسه هم اندیشی اعضا هیات فوتبال با مدیران مدارس فوتبال شهرستان بوشهر جهت هماهنگی و پیشرفت مدارس برگزار شد .

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ این جلسه هم اندیشی جهت پیشرفت فوتبال پایه و برطرف کردن مشکلات مدارس فوتبال در مرکز پژوهش های استانداری با حضور محمد نجفی ،رئیس هیات فوتبال فارس ؛ اصلانی ، سرپرست دبیری هیات فوتبال ؛معماری  مسئول کمیته استعدادیابی و عبدی پور مسئول برگزاری مسابقات ، سعیدی رییس کمیته فوتسال ، احمدی پور مسئول امور فرهنگی و روابط عمومی هیات فوتبال و شریفی مسئول دپارتمان استعداد یابی و همراهی  مدیران مدارس فوتبال تشکیل شد.

نجفی رییس هیات فوتبال ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و خیر مقدم به حاضرین گفت:"  صحبتهای بیش از 20 نفر از مدیران را شنیدم و مثل خود شما خواهان اخلاق مداری بیشتر هستم . برای تماشای بازی های تیم ملی در روسیه دعوت شده بودم ولی ارزش بودن کنار شما و برنامه ریزی برای سال فوتبالی پر افتخار بالاتر از بودن در روسیه است . امیدواریم مدارس فوتبال با نو آوری و با استفاده از تکنیک های آموزشی روز دنیا به پیشرفت و توسعه فوتبال کمک کنند.

 با توجه به چشم اندازی که برای فوتبال بوشهر برنامه ریزی شده است مدارس فوتبال نقش اساسی در پیشرفت فوتبال ایفا می کنند.باید وحدت و همبستگی را بین باشگاهها بوجود آوردیم تا زمینه رشد و تعالی آنها میسر گردد.از تمامی نظرات،پیشنهادات و انتقادات سازنده که موجب پیشرفت و اعتلای ورزش فوتبال شهر باشد استقبال خواهم کرد.با توجه به برگزاری موفق کلاسهای داوری به استان پیشنهاد برگزرای کلاسهای لیگ برتری شده و قبل از این فقز این کلاسها در پایتخت برگزار میگردید . "

 

در این نشست مدیران مدارس ضمن تاکید بر عملکرد مثبت این هیات در دوره اخیر مشکلات زیر را عنوان نموده و خواستار رفع ان شدند که از جمله میتوان به اجاره بالای زمینهای تمرین و بی اخلاقی بعضی مدیران و مربیان در صحبت با بایکنان مستعد تیمهای دیگر بدون در نظر گرفتن شرایط اخلاقی و حرفه ای شدند .






نظـــرات شمـــا