کد خبر: 14906
تاریخ انتشار: سه شنبه 26 تیر 1397 - 18:30   17 July 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرپرست شاهین شهرداری بوشهر گفت : هدف گذاری ما در فصل جدید رقابت های لیگ یک حضور پر قدرت در مسابقات است چرا که می خواهیم خواسته هواداران شاهین را برآورده کنیم.

 

به گزارش"ورزش بوشهر"، خداکرم ایزدپناه در خصوص آخرین وضعیت تیم شاهین شهرداری بوشهر برای فصل جدید لیگ یک در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ اظهار داشت : تیم ما خدا را شکر شرایط خوبی دارد ما حدود یک ماه است که تمرینات خود را به صورت رسمی آغاز کرده ایم و از هفته پیش نیز اردوی آماده سازی پیش فصل خود را در تپه الیاف شهریار برپا کرده ایم و این اردو تا دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت تا با آمادگی بیشتر وارد مسابقات لیگ یک شویم.

 

وی در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی تیم شاهین شهرداری بوشهر بیان داشت : ما طبق لیستی که کادر فنی در اختیارمان گذاشته بود در بحث جذب بازیکن اقدام کرده و تقریبا اکثر بازیکنان مد نظر کادر فنی را جذب کردیم و چند جای خالی در لیستمان وجود دارد که سعی می کنیم در چند روز آینده با نظر کادر فنی سایر بازیکنان مد نظر کادر فنی را نیز به خدمت بگیریم.

 

ایزدپناه در خصوص دیدارهای تدارکاتی شاهین شهرداری بوشهر نیز گفت : ما روز شنبه در اولین دیدار تدارکاتی خود برابر تیم لیگ برتری سپیدرود رشت قرار گرفتیم و روز پنجشنبه نیز به احتمال  زیاد در دومین دیدار تدارکاتی در زمین الیاف تهران از ساعت ۱۸ به مصاف تیم لیگ برتری استقلال خوزستان خواهیم رفت.

 

سرپرست شاهین شهرداری بوشهر در خصوص نحوه برگزاری قرعه کشی لیگ یک و اینکه تا چه حدی این مراسم رضایت بخش بود اظهار کرد : الحمدالله  قرعه کشی لیگ به نحو مطلوب برگزار و مشکل خاصی نداشت‌.

 

ایزدپناه در خصوص اینکه وضعیت چند تیم برای فصل جدید مشخص نشده و با این تواصیف شرایط فصل جدید لیگ یک را چطور می بیند بیان کرد : همانطوری که گفتید وضعیت چند تیم مشخص نیست و پیش بینی چگونگی لیگ بسیار سخت است اما بهتر است وضعیت این تیم ها مشخص شود تا  با مشخص شدن وضعیت این تیم ها تکلیف سایر تیم ها نیز روشن شود.

 

ایشان در پایان در خصوص هدف گذاری باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در فصل آتی رقابت های لیگ یک گفت : باشگاه شاهین در رده های سنی پایه تیم هایی دارد که سابقه حضور در لیگ برتر و لیگ یک کشوری را در کارنامه دارد و تیم بزرگسالان نیز با استارت از لیگ دو کار خود را شروع کرده که فصل پیش توانست با اقتدار در گروه خود اول شده و به رقابت های لیگ یک صعود کند امسال نیز قصد داریم با قدرت در رقابت های لیگ یک شرکت کنیم چرا که بوشهر و شاهین هوادارانی دارد که عاشق فوتبال و تیم شاهین هستند و با این تیم زندگی می کنند به همین دلیل سعی خواهیم کرد با عملکرد مطلوب و نتایج خوب دل هواداران را شاد و خواسته هواداران را برآورده کنیم.

منبع: دی اسپورت






نظـــرات شمـــا