کد خبر: 14911
تاریخ انتشار: سه شنبه 26 تیر 1397 - 18:00   17 July 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: رییس کمیته داوران : با شروع فعالیت آکادمی داوران فوتبال استان در بخش بانوان آینده ای درخشان را در انتظار داوری فوتبال بانوان این استان است.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ فخر السادات هاشمی مسئول آکادمی  داوران در این گردهمایی اهداف تخصصی آکادمی را برای حضار تشریح کردند و اشاره نمودند کسانی در این قطار رو به پیشرفت داوری فوتبال استان همراه خواهند شد که بتوانند با سرعت قطار هماهنگ شوند واز این به بعد برای اساس تواناییها استعدادها افراد به جایگاه خواهند  رسید .

 
ارشادی رییس کمیته داوران از لزوم تحمل سختی ها برای موفقیت گفت و داوری استان را از نقاط قوت هیات فوتبال معرفی کرد.وی ضمن اعلام شروع فعالیت آکادمی داوران فوتبال استان در بخش بانوان آینده ای درخشان را در انتظار داوری فوتبال بانوان این استان دانست .
محمد نجفی ضمن تشکر از تشکیل جلسه به موفقیت‌های سال‌های اخیر هیات فوتبال بوشهر بخصوص در حیطه بانوان اشاره کرده و با صحبتهای صمیمی و ذکر سرگذشت زندگی خود ناامیدی را بزرگترین دشمن در راه موفقیت خواند.
 
در این نشست از سوی کمیته داوران بانو زیراهیان به عنوان مسئول امور اجرایی داوران زن استان معرفی شدند.
 
از نکات قابل توجه جلسه پرسش و پاسخ های صمیمی و چالشی جوانان با رئیس هیات و عکاسی رئیس هیات در آخر جلسه از بانوان را می‌توان برشمرد.





نظـــرات شمـــا