کد خبر: 14916
تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 تیر 1397 - 12:00   18 July 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی پارس جنوبی جم اعتقاد دارد تیمش می تواند در لیگ برتر هجدهم نتایج خوبی بگیرد و بازیکنان جوان دیگری را به فوتبال ایران معرفی کند.

به گزارش "ورزش‌بوشهر"، تیم پارس جنوبی جم بدون تردید یکی از شگفتی ساز های لیگ برتر هفدهم بود. جمی های تازه وارد به لیگ برتر در بدو ورود همه نگاه ها را با نتایجی که  به دست آوردند به خود معطوف کردند و توانستند روزهای خوبی را بگذرانند. همین عملکرد خوب سبب شد تا در پایان لیگ هفدهم تعدادزیادی از بازیکنان این تیم مثل محسن فروزان، محمد طیبی، فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری، علی دشتی، امید سینگ، ابراهیم صالحی و... به تیم های دیگر بروند. با این حال مهدی تارتار با حمایت های بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه تلاش زیادی برای پیدا کردن نفرات جایگزین کرد و حالا تقریبا پارس جنوبی تکمیل و آماده حضور در لیگ برتر هجدهم شده است.


مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی در گفت و گو با "ورزش سه" درباره شرایط این تیم بعد از جدایی تعداد زیادی از بازیکنان فصل گذشته، مراحل آماده سازی تیم، پیش بینی اش از فصل بعد و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


سال گذشته نیز اسم بازیکنان ما را کسی نشنیده بود


ما پارسال هم تیم را با نفرات جوان و کمتر شناخته شده بستیم و عملکرد خوبمان بود که باعث شد تیم های بزرگ لیگ برتر به سراغ بازیکنان مان بیایند. پارسال نفراتی مانند محمدی مهر، میثم تیموری، علی دشتی، امید سینگ، ابراهیم صالحی و ... را در اختیار داشتیم که تقریبا نام شان را کسی نشنیده بود اما عملکرد خوبشان آنها را به یک ستاره تبدیل کرد و در نهایت هم دیدید که به تیم های دیگر رفتند. برای آنها که رفتند آرزوی موفقیت می کنیم و سعی خواهیم کرد تا جای شان پر شود.


جوانان دیگری را به فوتبال ایران معرفی می کنیم


ما در پست های مختلف بازیکنان جوان دیگری را به خدمت گرفتیم. نفرات بسیار خوبی داریم و خود را آماده حضور در لیگ برتر می کنیم.قطعا امسال هم رویه سال پیش را دنبال می کنیم تا بتوانیم در همه بازی ها برای موفقیت به میدان برویم و اگر عمری باقی بود، تعدادی بازیکن جوان دیگر را به فوتبال ایران معرفی کنیم.


نفرات جدید جزو بهترین ها هستند


نفرات جدیدی که به خدمت گرفتیم، جزو بهترین ها هستند. آنها در کنار بازیکنان خوبی که از فصل پیش داریم، کارشان را جلو می برند. روند آماده سازی مان هم خوب پیش رفته و در کل ما از شرایط تیمی که داریم رضایت داریم. انشاالله بتوانیم در طول مسابقات روزهای خوبی را سپری کنیم.


بازی های تدارکاتی پرتعداد


ما در بین تیم های لیگ برتری تنها تیمی هستیم که تاکنون 5 بازی تدارکاتی در پیش فصل داشتیم و دو بازی نیز امروز و فردا با گل گهر و سایپا انجام می دهیم و یک مسابقه نیز احتمالا در هفته آینده خواهیم داشت تا بهترین شرایط به مصاف فولاد خوزستان در هفته اول لیگ برتر برویم.

  

امیدوارم در آینده نیز مشکل مالی نداشته باشیم


خوشبختانه با تلاش‌های آقای رضاییان مدیرعامل باشگاه و حمایت‌های مسئولان استانی بوشهر به خصوص آقای یوسفی و آیت الله صفایی نماینده ولی فقیه استان بوشهر، فرماندار و استاندار عزیز مطالبات فصل گذشته بازیکنان پرداخت شد تا مشکل مالی نداشته باشیم. از این عزیزان بابت کمک هایشان تشکر می کنم و انشاالله تا پایان فصل هم این روند ادامه داشته باشد و بدون دغدغه مالی کارمان را دنبال کنیم تا بازیکنان با روحیه بهتری در مسابقات به میدان بروند.


منطقی نیست بخواهیم درباره مقام در لیگ برتر حرف بزنیم


اینکه از حالا بخواهیم درباره مقام در لیگ برتر حرف بزنیم، منطقی نیست. شما می دانید ما یک تیم جوان و یکدست داریم که با اتحاد کارمان را جلو می بریم . ما بازی به بازی در لیگ امسال جلو می رویم و تمرکزمان در هر بازی روی کسب پیروزی خواهد بود. واقعا نمی شود گفت چه رتبه ای در پایان فصل کسب می کنیم ، چون در فوتبال هزار طور اتفاق رخ می دهد. با این وجود من قول می دهم از هیچ تلاشی برای موفقیت پارس جنوبی دریغ نکنیم و هر کاری از دستمان برمی آید انجام دهیم تا هواداران فوتبال جم خوشحال شوند.


به حمایت هواداران بوشهری و جمی نیاز داریم


یکبار دیگر باید از هواداران خونگرم و خوب فوتبال بوشهر و به خصوص مردم شهرستان جم تشکر کنم که طی سال های گذشته حمایت فوق العاده ای از پارس جنوبی داشتند. اگر حمایت آنها نبود ما هیچ موفقیتی به دست نمی آوردیم. شما می دانید که با حمایت و روحیه دادن های این هواداران بود که به لیگ برتر رسیدیم و سال گذشته نیز کارهای بزرگی انجام دادیم. من شک ندارم که آنها امسال هم پشت تیم شان خواهند بود تا بتوانیم روزهای خوبی را در کنار هم سپری کنیم.


درباره تیم ملی حرف بزنم، برخی ناراحت می شوند


درباره تیم ملی و آقای کی روش حرف زیاد است، من شخصا از سبک بازی که تیم ملی در جام جهانی انجام داد، راضی نیستم اما دوست هم ندارم حرف بیشتری در این باره بر زبان بیاورم. چراکه اگر حرف بزنیم، برخی دلخور می شوند و بهتر است حواس مان به تیم خودمان باشد. هرچند که انتظار داریم برخلاف سال گذشته که هیچ بازیکنی از پارس جنوبی به تیم ملی نرسید، امسال بازیکنان ما از سوی سرمربی تیم ملی دیده شوند و بتوانند در اردوها حضور داشته باشند.






نظـــرات شمـــا