کد خبر: 15187
تاریخ انتشار: چهارشنبه 31 مرداد 1397 - 02:30   22 August 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: در حالی که چیزی تا اولین بازی ایرانجوان در جام حذفی نمانده و روزها به سرعت برای شروع لیگ دو می گذرد باشگاه قدیمی و پرقدمت بوشهر همچنان اندر خم یک کوچه است.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ خرمزی در هفته جاری سر تمرین ایرانجوان حاضر نشده است. حتی جلسه دو شنبه شب علی وزیری مدیرعامل باشگاه با خرمزی هم بی نتیجه بوده است. تمرین سه شنبه این تیم نیز بدون اعضا کادرفنی بوده که در نهایت منجر به نیمه تمام ماندن این تمرین شده است. از شواهد بنظر می رسد که خرمزی و ایرانجوان در بن بست کامل قرار گرفته اند و خیلی زود به پایان راه رسیده اند. معلوم نیست در ابتدای کار چه حرفها و قول و قرارهایی رد و بدل شده است که امروز کار به اینجا رسیده است. همانطور که مدیرعامل ایرانجوان مدعی شده است در این فصل برخلاف فصل گذشته شفاف سازی می کنم امیدواریم پیرامون این نابسامانی ها و مشکلات موجود شفاف سازی کند تا هواداران مظلوم این باشگاه از وضعیت تیم محبوبشان با خبر شوند.

باید این راهم گفت که وضعیت این باشگاه وخیم تر از آن چیزی است که به نظر می رسد حتی حضور این تیم در جام حذفی و مسابقات لیگ دسته دوم در ابهام قرار دارد. و حتی ابتدائی ترین شرایط را هم نتوانسته اند تأمین کنند و تنها چشم به این مسئول و آن مسئول دوخته اند بلکه فرج خیری شود.

در این وانفسا هم برخی از درون و بیرون بجای اینکه بدنبال حل و فصل این مشکللات باشند در پی پاک کردن صورت مسئله هستند تا دوستان یا آشنایان خود را بر کرسی هدایت این تیم بنشانند.






نظـــرات شمـــا