کد خبر: 17285
تاریخ انتشار: شنبه 24 شهریور 1397 - 22:00   15 September 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر گفت: این تیم برای تکرار عنوان قهرمانی چهار بازی فینال گونه و حساس در پیش دارد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مسلم مسیگر شنبه شب پس از برد 9 بر یک برابر شهدا چلیچه چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران افزود: یکی از این بازی های مهم هفته آینده برابر ایفا سرام اردکان یزد است که باید نهایت امتیاز این بازی را کسب کنیم.

وی بیان کرد: در هفته گذشته نیز دیداری نفس گیر برابر نماینده ساری داشتیم که با همت بازیکنان سه امتیاز این بازی حساس را کسب کردیم.

مسیگر در ارتباط با بازی تیمش برابر تیم شهدا چلیچه چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در این دیدار بازیکنان خوب ظاهر شدند که نتیجه زحمت و تلاش آنها به ثمر رساندن 9 گل بود.

مسیگر یادآورشد: از نکات بارز این بازی برگزاری آن در زیر نور آفتاب و شرجی بود که این امر باعث شد تا بازیکنان بر خلاف بازی های گذشته این دیدار را به دور از نور غیراستاندارد استادیوم برگزار کنند.

مسیگر در ارتباط با شرایط داوری این دیدار نیز گفت: داور در این بازی اشتباه تاثیرگذاری نداشت ولی در مجموع بازی ها در صورت نبود اشتباه های داوری با اختلاف چهار تا پنج گل از حریفان خود برتری داریم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس در ارتباط با جوانگرایی این تیم نیز گفت: این مهم با سرعت خوبی در حال انجام است و پس از پایان بازی های فصل شمار بازیکنان جوان بیشتری به تیم اضافه می شوند.

وی تاکید کرد: با روند آغاز شده در تیم انتظار می رود تا سه چهار سال دیگر تیم پارس جنوبی تمامی بازیکنان آن بومی باشند.






نظـــرات شمـــا