کد خبر: 19564
تاریخ انتشار: یکشنبه 29 مهر 1397 - 17:10   21 October 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: از هفته هفتم لیگ دسته دوم کشور ایرانجوان بوشهر موفق شد در کویر اولین برد فصل خود را بدست آورد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ ایرانجوانی ها در غیاب چندین بازیکن خوب و موثر خود (چاپی-غریبی-محمدی) و در سفری 15 ساعته با اتوبوس موفق شدند میزبان خود را شکست دهند. تقابل دو تیم بحران زده و آخر جدولی مس نوین و ایرانجوان جذاب و دیدنی بود ایرانجوانی ها که هم قسم شده بودند با شکست میزبان خود به ناکامی ها خود پایان دهند و خود را از جمع تیم های پایین جدول رها سازند تا با فشاری کمتر و روحیه ای بالاتر در هفته  های آتی بدنبال رسیدن به رتبه های بالاتر جدول باشند.

شاگردان نوازی در این دیدار خوب و موثر ظاهر شدند و در نیمه اول می توانستند کار را تمام کنند اما موقعیتهای بدست آمده توسط قدرتیان و نادری در دقیاق 25 و 30 به گل تبدیل نشد تا نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یابد.

در نیمه دوم شاگردان نوازی تلاش خود را بیشتر کردند و حتی در اواخر بازی هم به گل رسیدند اما داور آنرا مردود اعلام کرد! اما ایرانجوانی ها که تنشه برد بودند تا اخرین لحظه تلاش خود را کردند و با غیرت در زمین ظاهر شدند تا اینکه در آخرین دقیقه وقتهای اضافی روی پاس زیبای محمد جواد ماهینی مهاجم ایرانجوان محسن وفایی صدر گل 3 امتیازی و حیاتی ایرانجوان را به ثمر رساند تا قرمزهای مظلوم بوشهری دست پر کرمان را ترک کنند.






نظـــرات شمـــا