کد خبر: 19717
تاریخ انتشار: شنبه 19 آبان 1397 - 22:45   10 November 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: درارتباط با سخنان اخیر آقای عطاء الله وزیری درخصوص اتفاقات اخیر باشگاه بزرگ ایرانجوان،لازم دیدم بعنوان هوادار قدیمی این باشگاه مردمی مطالبی مطرح نمایم. (گرچه بارها وبارها همه چیز شنیدیم اما به خاطر قداست و آرامش باشگاه و پرهیز از ایجاد تنش، سکوت کردیم).

بنام خدا

1) همه می دانند چگونه و به چه نحوی باشگاه به افراد جدید رسید، حیا کن رها کن های افرادی که هم عاشق باشگاه بودند وهم غافل و بعضا تابع احساسات و تحریک شده (ایجاد آلترناتیو برای باشگاه)

2) آقای علی وزیری در مصاحبه های خود در بدو باشگاه داری اعلام نمود که درون زمین با کادر فنی و خارج آن با من ،از صفر تا صد هزینه ها بامن، حالا که ایشان ایثار کرده و درحال باشگاه داری هستند با قدرت به کار ادامه دهند و جلوی اعتراضات بگیرند ( مبادا تیم امسال هم سقوط کند)

3) آقای عطاء وزیری از قراداد ترکمنچای سخن به میان آورده اند، این چه قرارداد ننگینی بوده که شما هم دو سال با آن ادامه حیات داده اید، رستورانی که الان عوض کرده اید بخاطر قرارداد ترکمنچای بوده یا چیز دیگری.

4) این درست نیست که مرتب ، مشکلات باشگاه را به گروههای قبل خودتان مرتبط بدانید، شما که سابقه مدیریتهای خرد و کلان اداری وغیره دارید چرا بعد از دو سال نه تنها آنها را مرتفع نکرده اید بلکه دچار مشکلات عدیده ای هم شده اید و چاره را در رها کردن باشگاه گرفته اید.

5) چیزی که عوض داره گلایه نداره، یادتان هست قبل از انتقال باشگاه ، چه کسانی در یکی از سکوها ، انواع و اقسام توهین ها به کادر فنی و بازیکنان و بعضی مواقع هواداران انجام می دادند و نام افرادی به زبان جاری می کردند ، همانها هواداران را با فریب دادند، همراه خود کردند.

6) موضوع آب معدنی مطرح کردید مگر سال پلی آف شما در باشگاه مسئولیتی داشته ا ید که اینگونه بیان می کنید، باشگاه همیشه بطری آب معدنی برای بازیکنانش فراهم نموده بود حتی قبل ازاینکه شما درکنار تیم باشید.

7) همه می دانند این باشگاه در اختیار شماست و به هیچ عنوان از آن دور نخواهید شد لذا توصیه می شود قبل از اینکه تیم به دسته سوم سقوط کند همانند سقوط سال قبل و سقوط چند سال قبل به دسته دو، این باشگاه بزرگ را به اقتدار گذشته ی خود برسانید تا بیشتر ازاین مضحکه نیش خندها و تمسخر افراد معلوم الحال و مخالفین سرسخت باشگاه قرار نگیریم.


در خاتمه باید اذعان کرد، ایام خیلی زود می گذرد و قضاوت افراد و مردم ملاک عملکرد مسئولین باشگاه خواهد بود،حیف ازاین باشگاه که بزرگی و اقتدار گذشته اش اینگونه به تاراج رفته است






نظـــرات شمـــا