کد خبر: 19732
تاریخ انتشار: دوشنبه 21 آبان 1397 - 18:40   12 November 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: از هفته نهم لیگ دسته دوم کشور ایرانجوان بوشهر در اهواز تن به شکست دیگری داد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ ایرانجوان که بعد از شکست مقابل چوکا هفته ای ملتهب و پر حاشیه ای را پشت می گذاشت در اهواز متقبل شکست دیگری شد تا ناکامی های نوازی با این تیم تداوم پیدا کند.

نوازی برای این دیدار تیمش را با چند تغییر اجباری و مطابق هفته های گذشته با ارنجی سوال برانگیز به زمین فرستاد. در حالی که بازی پایاپای دنبال می شد تیم میزبان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد موقعیتی که منجربه گل اول استقلال شد. در ادامه ایرانجوانی ها سعی بر جبران آمدند تا اینکه صاحب یک ضربه پنالتی شدند و محمد جواد ماهینی بازی را به تساوی کشاند تا حداقل ایرانجوان بازنده راهی رختکن نشود.

در نیمه دوم ایرانجوان باز هم همان بازی ضعیف و پراشتباه خود را ادامه داد. تعویض های نوازی هم همانند گذشته گره گشا نبود و بیشتر برای ترمیم ارنج بود. در حالی که بازی متعادل دنبال می شد محمد غلامی با اینکه می دانست یک کارت زرد دارد با زیر توپ زدن داور را مجاب کرد که کارت زرد دوم را به وی نشان دهد و ایرانجوان که روند خوبی را دنبال نمی کرد ده نفره هم شود و بیش از 25 دقیقه را با یک یار کمتر بازی کند. میزبان نیز که فرصت خوبی نصیبش شده بود قدرش را دانست و به گل دوم رسید تا سیه روزی های ایرانجوان همچنان ادامه یابد.

ایرانجوان بوشهر با این شکست 5 امتیازی باقی ماند و در رتبه دوازدهم جدول گروه اول قرار گرفت.






نظـــرات شمـــا