کد خبر: 22245
تاریخ انتشار: شنبه 4 اسفند 1397 - 09:02   23 February 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: امام جمعه جم گفت: تیم فوتبال پارس جنوبی جم نماینده استان بوشهر در رقابت‌های لیگ برتر است و با این همه ذخایر ملی و شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی در جنوب استان بوشهر زیبنده نیست این تیم مشکلات مالی داشته باشد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"، حجت الاسلام محمد گنجی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر جم، اظهار داشت: گرانی‌ها سفره مردم را خالی کرده است و مسؤولان باید با متخلفان و گران‌فروشان برخورد کنند، مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها فشار زیادی را به مردم وارد کرده است و انتظار مردم این است که مسؤولان نظارتی با گران‌فروشی‌ها برخورد جدی کنند تا شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم.

امام جمعه جم افزود: خیلی از گران‌فروشی‌ها با مدیریت و نظارت دقیق و جدی مسؤولان می‌توان شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم و مسؤولان باید نظارت بادقتی از مغازه‌ها و بازار داشته باشند، گران‌فروشی‌ها مردم را با مشکلات جدی روبرو کرده است.

وی در خصوص فرودگاه شهرستان جم بیان کرد: سه سال است که فرودگاه توحید جم تعطیل شده است و مسؤولان مرتبا در خصوص راه‌اندازی آن وعده می‌دهند اما همچنان فرودگاه تعطیل است و اقدامی برای راه‌اندازی آن انجام نمی‌شود.

گنجی افزود: فرودگاه یک سرمایه بزرگ برای شهرستان جم است و نباید به راحتی این امتیاز بزرگ را از دست بدهیم. طی این سال‌ها دائما در خصوص عدم راه‌اندازی مجدد فرودگاه انتقاد کرده‌ایم و مردم نیز خواهان راه‌اندازی فرودگاه هستند اما هیچ خبری نیست و با تعطیلی فرودگاه بیش از 80 نفر بیکار خواهند شد.

وی به وضعیت خط انتقال آب دریا به شهرستان جم اشاره کرد و اظهار داشت: خط انتقال آب کوثر در دهه 80 در شهرستان جم کلنگ‌زنی شده اما در حالی که در اواخر دهه 90 هستیم اما همچنان به بهره‌برداری نرسیده است و پروژه نیز فعالیت مطلوبی ندارد.

گنجی تاکید کرد: شهرستان جم با مشکلات کمبود آب به خصوص در تابستان دست‌وپنجه نرم می‌کند و هر چه سریع‌تر این پروژه باید به بهره‌برداری برسد و کم‌کاری در خصوص تکمیل این پروژه از هیچ مسؤولی پذیرفتنی نیست.

خطیب جمعه جم با اشاره به مشکلات مالی تیم فوتبال پارس جنوبی جم بیان کرد: تیم فوتبال پارس جنوبی جم نماینده استان بوشهر در رقابت‌های لیگ برتر است و با این همه ذخایر ملی و شرکت‌های نفت و گاز و پتروشیمی در جنوب استان بوشهر زیبنده نیست این تیم مشکلات مالی داشته باشد.

وی ادامه داد: مردم و هواداران تیم فوتبال پارس جنوبی در سراسر استان بوشهر نگران وضعیت تیم هستند و مسؤولان سیاسی و ورزشی استان بوشهر به همراه نماینده مردم در مجلس باید برای حل مشکلات این تیم تلاش کنند. پارس جم نشاط‌آور و دل‌خوشی جوانان جنوب کشور است و باید از این تیم حمایت خوبی صورت گیرد.






نظـــرات شمـــا