کد خبر: 23386
تاریخ انتشار: شنبه 24 فروردین 1398 - 11:47   13 April 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی می گوید شرکت ها و پتانسیل های موجود برای پرداخت پول به این باشگاه دریغ می کنند و همین موضوع روی نفرات تاثیرگذار بوده است.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ بهرام رضاییان در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، درباره شرایط تیمش بعد از شکست مقابل صنعت نفت آبادان عنوان کرد: خیلی سخت است به تیمی که نه توان گرفتن سهمیه آسیایی دارد و نه استرس سقوط روحیه و انگیزه تزریق کنید. در کنار این موضوع مشکلات عدیده مالی هم باعث می شود که بازیکنان انگیزه لازم را نداشته باشند. وقتی شرایط اینطور می شود، از دست سرمربی هم کاری ساخته نیست. چرا که مشکلات بسیاری داریم. مخصوصا در بازی هایی که مقابل تیم های هم رده مان به میدان می رویم.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی خاطرنشان کرد: دولت و شرکت نفت با توجه به بخش نامه مجلس که تکلیف شان روشن است و نمی توانند کمکی به تیم انجام دهند. اما شرکت ها و پتانسیل های مالی که در در منطقه وجود دارند و می توانند کمک کنند هم وارد عمل نمی شوند. توقع بیشتری از این شرکت ها می رود. پرداختی به باشگاه باید به موقع صورت بگیرد و فایده ای ندارد که بعد از پایان بازی ها پول به حساب باشگاه بیاید. همین حالا هم خیلی دیر شده و واقعا پرداختی به تیم تاثیری در نتایج ندارد.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی با اشاره به اشتباهات سریالی داوران علیه این تیم و این موضوع که با نظر کارشناسان یک پنالتی در دیدار با نفت آبادان هم گرفته نشده، گفت: من میخواهم درباره داوران پشت دروازه حرف بزنم. بعضی از آنها آنقدر ضعیف هستند که جرات اعلام حتی یک کرنر را هم ندارند. در بعضی بازی ها قوی هستند و ما دیدیم که داورانی مثل کرمانشاهی و فغانی که حتی از داور وسط هم بزرگ تر بودند، پشت دروازه قرار گرفتند اما بعضی از آنها بسیار ضعیف هستند و ما نیز از این موضوع متضرر شدیم. مثل بازی با نفت ابادان که پنالتی مان گرفته نشده و یا دیدار با سایپا که یک پنالتی بیهوده به ضررمان اعلام کرد.

رضاییان ادامه داد: داور وسط هم فکر می کنه که داوران پشت دروازه می توانند به او کمک کنند اما این اتفاق نمی افتد. من فکر می کنم اگر داوران پشت دروازه نباشند نه تنها اتفاقی نمی افتد که داوران هم قاطع تر می توانند قضاوت کنند.






نظـــرات شمـــا