کد خبر: 23476
تاریخ انتشار: پنج شنبه 5 اردیبهشت 1398 - 08:38   25 April 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: شهرهای بوشهر و سیرجان برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر باید ایرادات خود را برطرف کنند.

 

به گزارش «ورزش بوشهر»؛ سعید فتاحی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص صعود تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و گل‌گهر سیرجان به لیگ برتر و اینکه آیا امکانات شهر‌های بوشهر و سیرجان برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: در بوشهر مشکلی بابت هتل و فرودگاه نداریم و فقط ورزشگاه این شهر برای میزبانی باید به سطح مطلوب برسد.

وی ادامه داد: هفته گذشته برای دیدن یکی از بازی‌های لیگ یک به سیرجان رفتم و امکانات این شهر را هم دیدم. ورزشگاه سیرجان چمن مصنوعی دارد که قرار است برای لیگ برتر عوض شود و طبیعی شود. در ضمن قرار است در ورزشگاه سکو نصب شود و اسکوربورد هم نصب خواهد شد. رختکن این ورزشگاه هم شرایط خوبی دارد.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال خاطرنشان کرد: شهر سیرجان دو هتل خوب دارد که آماده میزبانی از تیم‌های لیگ برتری است، ضمن اینکه روزانه یکی، دو پرواز هم از تهران به سیرجان داریم. در کل هم بوشهر و هم سیرجان باید ایرادات خود را برای میزبانی از لیگ برتر برطرف کنند.

فتاحی در مورد آخرین وضعیت از حضور هواداران سپاهان در ورزشگاه آزادی برای بازی روز جمعه با پرسپولیس گفت: طبق قانون ۱۰ درصد سکو‌های ورزشگاه برای هواداران سپاهان است و اگر پرسپولیسی‌ها تا یک ساعت قبل از بازی ورزشگاه را پُر نکنند جا به سپاهانی‌ها می‌رسد. البته با توجه به اطلاعاتی که دارم می‌دانم تمام بلیت‌های بازی تقریبا فروش رفته و پرسپولیسی‌ها تمام ۹۰ درصد سهمشان را پیش از آغاز بازی پُر می‌کنند.

وی ادامه داد: در بازی پرسپولیس و نساجی وقتی هواداران پرسپولیس ورزشگاه را پر نکردند جا به هواداران نساجی رسید. ببینید اگر بلیت‌ها به صورت الکترونیک فروخته شود دیگر چنین مسائل و حواشی پیش نمی‌آید. اگر زیر ساخت‌ها آماده باشد می‌شود در تمام شهر‌ها ورزشگاه‌ها بلیت‌ها را به صورت الکترونیکی فروخت.






نظـــرات شمـــا