کد خبر: 24982
تاریخ انتشار: پنج شنبه 27 تیر 1398 - 08:10   18 July 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: با وجود تاکید مسئولان مبنی بر کاهش مخارج پارس جنوبی جم برای فصل جدید ، خبرهای خوبی در این مورد به گوش نمیرسد .

  به گزارش "ورزش بوشهر"؛ در معرکه نقل و انتقالات لیگ برتر ، تیم فوتبال پارس جنوبی جم تاکنون با جذب ۱۹ بازیکن و ۸ بازیکن تمدیدی یکی از تیم های فعال در این زمینه بوده است .

 

فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی جم در مصاحبه ای که چند وقت پیش انجام داد تیمش را ارزان ترین تیم لیگ برتر معرفی کرد به طوری که بازیکنان باتجربه حق استاد و شاگردی را به جا آورده اند و کاملا رفاقتی به پارس جم آمده اند اما داستان به ظاهر این چنین است و در عمل شرایط طور دیگر پیش میرود .

 

از گوشه و کنار خبر میرسد که قرارداد بازیکنان آنچنان هم پایین نیست و حرف های فراز کمالوند را کاملا نقض میکند حتی گفته میشود شخص خود سرمربی هم بارها به خاطر مسائل مالی با مسوولان باشگاه به مشکل برخورده و قهر کرده است . این در حالیست که بودجه تیم قرار بود در فصل پیش رو چیزی بین ۸ تا ۱۰ میلیارد باشد و فراز کمالوند با توجه به شرایط ، سکان هدایت را به دست گرفت ولی هم اکنون از وضعیت موجود ناراحت است .

 

از دو شب گذشته فراز کمالوند استوری های پرمعنایی را منتشر کرد و نشان از عدم اجراشدن تعهدات از سوی مدیران باشگاه و مسئولان منطقه ویژه میدهد .

 

در زمان حضور مهندس مهدی یوسفی بعنوان مدیرعامل منطقه ویژه مشکلات تیم پارس جنوبی جم بویژه مسائل مالی به مراتب کمتر از وضعیت کنونی بود و نتایج درخشان این تیم در لیگ برتر گواه این موضوع بود اما با روی کار آمدن مهندس سید پیروز موسوی قول هایی از جمله ماندن پارس جنوبی در جم تا حضور بازیکنان بومی جهت پایین آوردن مخارج داده شد که تا به الان هیچ کدام محقق نشده است .

 

همچنین روی صحبت مان با خانم الماسی نماینده جنوب استان که همیشه امیدوارانه صحبت از پیگیری برای برطرف شدن مشکلات مالی و حضور حداکثری بازیکنان بومی در تیم میدادند ولیکن هیچ یک تا الان عملی نگردید و مصاحبه ها و حواشی رخ داده در فصل گذشته گواه این مطلب است که بدهکاری های فراوانی که روی هم انباشته شده و روز به روز به آن افزوده میشود.

 

حال سوال این است کی و چه زمانی مشکلات مالی برطرف می شود و با توجه به صحبت های پیشین خانم الماسی ، شورای راهبردی پتروشیمی ها چه موقع به باشگاه پول تزریق میکند ./اف سی پارس جم






نظـــرات شمـــا