کد خبر: 26169
تاریخ انتشار: جمعه 1 شهریور 1398 - 15:30   23 August 2019
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهرگفت: تمام الزامات بیان شده توسط سازمان لیگ فوتبال در ورزشگاه شهید مهدوی مهیا شده و آماده نبودن ورزشگاه صحت ندارد.

به گزارش ورزش بوشهر؛ احمد بهروزیانفرد در خصوص عدم آمادگی ورزشگاه شهید نادرمهدوی شهر بوشهر، اظهار داشت: مطالبی که مبنی بر عدم آمادگی ورزشگاه شهید مهدوی شهر بوشهر در رسانه های ورزشی منتشر شد صحت ندارد.

وی افزود: در مطالب عنوان شده آمده است، ورزشگاه شهید مهدوی به تازگی مجوز انجام بازی های لیگ برتر را گرفته است ولی حالا با توجه به خبرتاخیر در برگزاری بازی میان شاهین و سپاهان، به نظر می رسد برای رسیدن به استانداردهای مورد نظر فدراسیون فوتبال به زمان بیشتری نیاز دارد، در صورتی که اینگونه نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: تمام الزاماتی که توسط سازمان لیگ گفته شد در ورزشگاه شهید مهدوی مهیا شده است.

بهروزیانفرد با عنوان اینکه با تلاش های اداره کل ورزش و جوانان، حمایت و همکاری مسئولین استانی و کشوری، ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر آماده برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال است، گفت: آنچه که باعث تاخیر شد، عدم آمادگی بستری مناسب برای بلیط فروشی الکترونیکی و ارتباط آن با گیت های ورودی استادیوم بود.

وی خاطر نشان کرد: مسئولین گیت های ورودی ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر و ورزشگاه آزادی تهران مشترک است و به همین دلیل باعث شد ابتدا گیت های ورزشگاه آزدی را فعال کنند و سپس برای اجرای این امور به بوشهر بیایند.






نظـــرات شمـــا