کد خبر: 35907
تاریخ انتشار: یکشنبه 17 فروردین 1399 - 14:10   5 April 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ باشگاه شاهین می گوید حرف های هومن افاضلی در تعیین قهرمان لیگ و سقوط تیم های پایینی جدول رده بندی غیرکارشناسی است و باعث ناراحتی هواداران شده است.

به گزارش "ورزش بوشهر"، به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین بوشهر چند مدتی است که هومن افاضلی در دفعات متعدد خطاب به سازمان لیگ اعلام می دارد که تکلیف لیگ برتر را مشخص کنید و تیمی را قهرمان اعلام و دو تیم انتهای جدول را سقوط دهید.

 

جناب افاضلی همانطور که می دانید فاصله امتیازات ۷ تیم پایین جدول بسیار نزدیک است و ۹ بازی باقیمانده است. حالا شما چطور به خود اجازه می دهید به صراحت دو تیم را سقوط دهید و بطور مکرر این اظهارات غیر کارشناسانه را تکرار می کنید و تیم هم استانی (شاهین شهرداری بوشهر) را هر بار بدون در نظر گرفتن احساسات هواداران پرشمار تیم بوشهری سقوط می دهید.

 

جهت اطلاع تیم پارس جنوبی جم اکثرا امتیازات خود را در زمان کادر فنی قبلی دریافت کرد و اینکه تیمهای شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم سرمایه های ورزشی استان هستند که هواداران بی شماری نیز دارند و مردم این دو شهر با هم دوست و برادر هستند پس خواهشا در نوع گفتار و مصاحبه های خود دقت لازم را به خرج دهید و اجازه دهید سازمان لیگ با مشورت با باشگاهها و کارشناسان امر تصمیمی منطقی اتخاذ کند.






نظـــرات شمـــا