کد خبر: 41120
تاریخ انتشار: شنبه 14 تیر 1399 - 23:55   4 July 2020
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر؛ شاهین بوشهر در روزی که با تمام توان برای کسب امتیاز در ورزشگاه آزادی حاضر شد در نهایت روی یک اشتباه و تیزهوشی مهدی ترابی بدون امتیاز تهران را ترک می کند.

  

به گزارش" ورزش بوشهر"، شاهین بوشهر برای کسب حداقل امتیاز امروز تلاش زیادی کرد تا پرسپولیس را در آزادی متوقف کند اما مهدی ترابی از کوچکترین فرصت یک گل ساخت تا شاهین با این شکست شرایطش در انتهای جدول سخت تر شود. مهرداد کریمیان سرمربی شاهین بوشهر بعد از بازی گفت:" راجع بازی باید بگویم نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم و از لحاظ تاکتیکی به هدفمان رسیدیم و موقعیتی به پرسپولیس ندادیم. زمانی که پرسپولیس ده نفره بود وظایفمان را عالی انجام دادیم."

 

او افزود:"در نیمه دوم بازیکنان ما تمرکز نداشتند ضمن اینکه از نظر تجربه و کیفیت بازیکنان از پرسپولیس پایین تر بودیم. بعد هم که اشتباه مبتدیانه و ساده ای انجام دادیم و گل را به پرسپولیس هدیه دادیم. در ادامه خواستیم کنترل بازی را به دست بگیریم که در صحنه هایی موفق بودیم و در صحنه هایی هم خوب عمل نکردیم."

 

او گفت:"قطعا وقتی تیم می بازد باید دنبال ایرادات بگردیم. اشتباه هم زیاد داشتیم .امیدوارم بتوانیم در آینده بتوانیم شرایط را عوض کرده و شاهین را در لیگ نگه داریم"

 

سرمربی شاهین بوشهر در ادامه گفت:"عادت ندارم راجع به داوری صحبت کنم. آقای کاظمی عالی قضاوت کرد. اگر اعتراضی از طرف کادر ما بود من عذرخواهی می کنم. ما راضی بودیم امیدوارم آقای کاظمی و همکارانش در آینده هم قضاوت های خوبی داشته باشند."

 

کریمیان در پایان گفت:"باید تلاش کنیم و در هفته های آینده منتظر لغزش تیم های دیگر باشیم و خودمان را از قعرجدول جدا کنیم. باید ایراداتمان را برطرف کنیم و نتایج خوبی درخور تیم شاهین بگیریم."






نظـــرات شمـــا