کد خبر: 5109
تاریخ انتشار: سه شنبه 23 آبان 1396 - 19:03   14 November 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: در هفته سیزدهم لیگ دسته اول کشور ایرانجوان بوشهر مقابل میزبانش شهرداری ماهشهر با یک گل به پیروزی دست یافت.

 

شهرداری ماهشهر 0      ایرانجوان بوشهر 1

احمد الجبوری"70"

 

به گزارش ورزش بوشهر؛ در روزی که ایرانجوان با لشکری از محروم و مصدوم مواجه شده بود جوانهای جویای نام این تیم که پشت خط بازیکنان مسن قرار گفته بودند به یاری این تیم ریشه دار و مردمی یافتند. و با ارائه بازی متعصبانه و جسورانه حریف بحران زده خود را شکست دادند.

دلگرم با فرستادن جوانهای ایرانجوان به میدان میانگین سنی این را تیم را هم کاهش داد و با استفاده از قدرت دوندگی و انگیزه موفق شد شاگردان پورموسوی که روزهای خوبی را سپری نمی کنند در ماهشهر غافلگیر کنند.

تلاش هر دو تیم در نیمه اول گلی در بر نداشت. در نیمه دوم ایرانجوان توسط احمد الجبوری گلزن اول خود و فرشته نجات این هفته های ایرانجوان در دقیقه 70 با گلی زیبا از میزبان پیش افتاد. گلی که اینبار ایرانجوان توانست بخوبی از آن محافظت کند. و سه امتیاز شیرینی را بدست آورد.

ایرانجوان در این هفته ها پیشرفت خوبی را از خود نشان داده است که نشانگر آن 6 امتیاز از دو دیدار اخیر می‌باشد که باعث شد ایرانجوان از قعر جدول نجات یابد.

ایرانجوان بوشهر با این برد 14 امتیازی شد و به رتبه سیزدهم جدول صعود کرد.

 

ترکیب ایرانجوان بوشهر:

علی عساکره.حسین بازیاری, حسین محمدی,حمدالله ابدام,مصطفی احمدی,مسعودنظرزاده,حسین قدرتیان,حسین کاظمی,حمیدرضا نادری,رضا حسن زاده,احمدالجبوری

سرمربی: غلامرضا دلگرم

 

 






نظـــرات شمـــا