کد خبر: 6176
تاریخ انتشار: دوشنبه 20 آذر 1396 - 19:47   11 December 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت که اگر مشکلات مالی این تیم در تعطیلات حل نشود، به این تیم بازنمی‌گردد.

به گزارش ورزش بوشهر و به نقل از خبرگزاری تسنیم , غلامرضا دلگرم در مورد شکست 2 بر یک تیمش مقابل مس کرمان و حاشیه‌های پس از این دیدار اظهار داشت : با توجه به زمین نامناسب کرمان، مس به بازی مستقیم و ضربات ایستگاهی روی آورده بود. داور با سوت‌های خود، همه را آزار می‌داد و این تصمیم‌های اشتباه، تمرکز بازیکنای ما را از بین برد. در بسیاری از صحنه‌ها داور خطاهایی به نفع مس می‌گرفت که از اعلام همان خطا روی بازیکن ما چشم‌پوشی می‌کرد.

 

وی با بیان اینکه داور خطاهای ظاهراً ساده اما تأثیرگذاری به نفع مس می‌گرفت، تصریح کرد: با توجه به بازی مستقیم مس، هر خطا به نفع این تیم می‌توانست یک خطر روی دروازه ما باشد. داور در یک صحنه باید اوت را به سود ما اعلام می‌کرد که با تصمیم اشتباه او، همان توپ ابتدا به کرنر و سپس به گل مس کرمان تبدیل شد. داور چهارم هم متوجه این اشتباه شد و به داور مسابقه هم گفت،‌ اما داور تصمیمش را گرفت. من هم از کوره در رفتم و داور مرا اخراج کرد. یک بازیکن و یک عضو تدارکات ما هم جوانی کردند و بازداشت شدند که با وساطت مسئولان باشگاه مس، این مشکل حل شد.

 

  

سرمربی ایرانجوان با بیان اینکه ناراحتی‌اش ریشه در مشکلات باشگاه دارد، گفت: پس از گل اول، بازیکن ما به داور اعتراض کرد و سپس به طور ناخواسته، پایش را روی پای داور گذاشت. داور این بازیکن را اخراج کرد تا تشنج‌ها آغاز شود. مربیان ما به خاطر اعتراض به زمین آمدند و داور، سه عضو نیمکت را اخراج کرد. سپس ناظر مسابقه به نیروی انتظامی دستور داد وارد محوطه فنی نیمکت شوند تا مربیان ما را به سکوها هدایت کنند. اگر مربیان ما از کنار زمین نمی‌رفتند، داور می‌توانست به فدراسیون فوتبال گزارش دهد و بازی 3 بر صفر به سود مس اعلام می‌شد. نیروی انتظامی حق ورود به محوطه فنی مربیان را ندارد.

 

دلگرم با بیان اینکه دست مفتخر (مربی ایرانجوان) به خاطر درگیری با مأموران دچار شکستگی شد، خاطرنشان کرد: با قضاوت داوران مشکل داریم که برای چندمین بار گریبان‌گیر ما می‌شود. در چند بازی پنالتی یا گل‌های سالم ما را مردود اعلام کردند. ایرانجوان مشکلات متعددی دارد اما نشان داده که تیمی قابل اعتماد است.

 

وی با اشاره دوباره به مشکلات مالی شدید ایرانجوان گفت: هیچ واکنشی از مسئولان درخصوص این مشکلات دیده نمی‌شود. بازیکنان تیم تاکنون دریافتی نداشته‌اند و در تأمین معیشت خانواده خود مشکل دارند. همین سبب می‌شود که بازیکنان در بازی تمرکز نداشته باشند. این هفته آخری بود که در ایرانجوان هستم. مسئولان یا باید در تعطیلات مشکلات باشگاه را حل کنند یا اینکه از ایرانجوان می‌روم.

 

«جوانان ایرانجوان می‌توانند استعدادهای خود را مقابل استقلال نشان دهند تا راه پیشرفت برای آنها هموار شود» سرمربی ایرانجوان در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل استقلال در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با بیان این جمله به تسنیم گفت: این مسابقه برای بازیکنان جوان ما، چالش و فرصت بسیار خوبی خواهد بود. بازیکنانی چون مهدی قائدی، حسین ماهینی، مهدی طارمی و حسین پورامینی از ایرانجوان به فوتبال ایران معرفی شدند. مطمئنم بازیکنان ما مقابل استقلال حرف‌های زیادی برای گفتن دارند






نظـــرات شمـــا