کد خبر: 6199
تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 آذر 1396 - 13:46   13 December 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی جوانان شاهین در لیگ برتر گفت: نیم فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و مطمئن باشید در پایان فصل در جایگاه بالاتر از این نیز قرار خواهیم گرفت.

به گزارش ورزش بوشهر: محسن بازدار مربی جوان و آینده‌دار جوانان شاهین شهرداری بوشهر که موفق شد در پایان نیم فصل در رتبه چهارم لیگ برتر قرار بگیرد در گفتگویی اختصایی با خبرنگار ورزش بوشهر گفت:

 

هدفگذاریتان در ابتدای فصل؟

هدف تیم ما از ابتدای فصل نگه داشتن تیم در لیگ برتر و حفظ سهمیه بوده، زیرا هدف اصلی ما بازی کردن بازیکنان در بالاترین سطح فوتبال کشور است.   

آیا تا به اینجا به هدفتان رسیدید؟        

خوشبختانه با نتایجی که تا به الان حاصل شده و زحمتی که کل مجموعه ام از مدیریت باشگاه و کادر فنی و بازیکنان کشیده اند توانستیم به هدفی که می‌خواستیم برسیم البته فقط تا اینجای کار و در پایان نیم فصل اول.

نیم فصل خوبی را پشت سر گذاشتید و در جایگاه خوبی قرار گرفتید.

مسلما ما نیم فصل خیلی خوبی داشتیم. ما نیم فصل را با رتبه چهارم به پایان رساندیم و اختلاف با صدر جول فقط ۶ امتیاز است. برای ما تا اینجای کار عالی بوده. امیدواریم این روند در نیم فصل دومم نیز ادامه داشته باشد.

فکر می کردید در این جایگاه قرار بگیرید؟

در حالی که همه فقط انتظار نگه داشتن تیم در سطح لیگ برتر را داشتند ولی ما برای این جایگاه و حتی بالاتر از این شروع کردیم و امیدواریم به آن خواسته اول فصلمان برسیم.       

بدست آوردن این جایگاه مطمئنا کار سختی بوده اما سخت تر از آن حفظ و حتی بهبودی آن است.         

همیشه به همین صورت است و حفظ کردن جایگاه سخت است ولی مطمئن باشید در نیم فصل دوم جایگاهی بهتر از رتبه چهارمی خواهیم داشت.                               

  

نتایج خوبی در مقابل تیم‌های نامی نگرفتید؟

متاسفانه در نیم فصل اول ما از سه تیم نامی این لیگ فقط یک تساوی و دوشکست داشتیم که مطمئنا با خصوصیاتی که در بازیکنانم می‌بینم در نیم فصل دوم این نتایج تغییر می‌کند.  

سطح تیم‌ها در نیم فصل اول چگونه بود؟                                              

بسیار بسیار بازیها از سطح بالایی برخوردار بود و قابل قیاس با لیگهای دیگر نیست. یک جورایی سطح لیگ برتر هم تراز با لیگ سه و یا حتی لیگ ۲ کشور در رده بزرگسالان است.   

برای نیم فصل دوم چه تصمیمی دارید؟                      

مسلما با حمایتی که جناب باستین از تیم خواهد کردنیم فصل دوم هم با قدرت بیشتری شروع میکنیم                       

تیم را هم تقویت می‌کنید؟

امسال ۲۵ بازیکن عالی در اختیار دارم و چند تا از این بازیکنان تا حالا خیلی کم استفاده کردیم که در نیم فصل دوم بیشتر استفاده می‌کنیم. ولی احتمال تقویت تیم با یک یا دو بازیکن را در نظر داریم.                                                

پشتیبانی باشگاه از تیمتان چگونه بوده آیا راضی بودید؟

باید تشکر کنم از مجموعه شهرداری بخاطر حمایت همه جانبه از رده‌های پایه این باشگاه و اینکه حدود ۱۵۰ بازیکن در رده های این باشگاه فعالیت می‌کنند و مورد حمایت قرار می‌گیرند چون همین بازیکنان آینده فوتبال این استان هستند. و تشکری از آقای باستین که با حمایت از جوانان این استان باعث رشد این جوانان در سطح استان شدند.       

حرف آخر

در آخر تشکری از آقای کللی‌فرد و آقای عبدالله‌زاده می‌کنم که از جوانان این باشگاه در تیم بزرگسال استفاده می‌کنند و اعتماد می‌کنند و همچنین از سرپرست زحمتکش جوانان آقای جوهری که واقعا برای کل رده‌های پایه زحمت می‌کشند. و تشکری هم از همکارانم آقایان ابوالفضل تفضلی - مهدی حبشی - حامد صادقی و عباس جوهری و خصوصا بازیکنان با غیرت این باشگاه، امیدوارم شاهد پیشرفت این بازیکنان و حضور در بالاترین سطح فوتبال این کشور باشم. و تشکر از شما بخاطر توجه به فوتبال پایه.






نظـــرات شمـــا