کد خبر: 6206
تاریخ انتشار: پنج شنبه 23 آذر 1396 - 00:31   14 December 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: با نگاهی آماری و تفکیکی به امتیازات کسب شده توسط ایرانجوان بوشهر می‌توان بیشتر به حال و روز این تیم پی برد.

به گزارش ورزش بوشهر: با نگاهی آماری به نتایج کسب کرده ایرانجوان بوشهر در نیم فصل اول لیگ دسته اول کشور می‌بینیم که ایرانجوان در بازیهای خانگی از 9 بازی خود 10 امتیاز بدست آورده است. میانیگن 1/2 امتیاز در هر بازی که نمی‌تواند قابل قبول باشد. ایرانجوان در خانه 2 برد و 2 تساوی و 4 باخت را بدست آورده است که نمی‌توان نمره قبولی به این تیم داد.  ایرانجوانی‌ها در خانه 8 بار موفق به گلزنی شده‌اند و 8 بار هم دروازه‌شان باز شده است!

اما قرمزهای بوشهری در 8 بازی خارج از خانه خود تنها موفق به کسب 8 امتیاز شده‌اند. یعنی از 24 امتیاز، دو سوم آن را از دست داده‌اند و میانگین هر بازی یک امتیاز به ثبت رسانده‌اند که خیلی برای دیدارهای خارج خانه نمی‌تواند بد باشد. ایرانجوانی‌ها در بازیهای خارج از خانه خود 2 برد و 2 تساوی و 5 باخت کسب کرده است و در بررسی تک به تک نتیجه بدست آمده خوب نبوده است اما در بررسی کلی خیلی بد بنظر نمی آید. خط حمله این تیم در خارج از خانه 10 گل به ثمر رسانده و خط دفاع این تیم 15 بار تسلیم حریفان شده است.

خط حمله ایرانجوان در بیرون از خانه بیشتر از خانه گلزنی کرده است و در نقطه مقابل هم خط دفاعی این تیم در خانه 8 بار تسلیم شده است و در بیرون از خانه نزدیک به دو برابر بیشتر یعنی 15 بار مغلوب شده است!

 اما نکته جالب در این آمارگیری رتبه ایرانجوان بوشهر در کسب امتیازهای خانگی و خارج از خانه در قیاس با دیگر تیم‌ها می‌باشد که ایرانجوانی‌ها در جدول امتیازهای بازیهای خارج از خانه در رتبه یازدهم قرار دارند و در بازیهای خانگی در رتبه سیزدهم.

 

آمار بازیهای خانگی ایرانجوان بوشهر و رتبه این تیم در قیاس با دیگر تیم‌ها

 

آمار بازیهای خارج از خانه ایرانجوان بوشهر و رتبه این تیم در قیاس با دیگر تیم‌ها

  






نظـــرات شمـــا