کد خبر: 68623
تاریخ انتشار: شنبه 15 مرداد 1401 - 23:30   6 August 2022
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: حال تیم های ریشه دار بوشهری خوب نیست.

 ورزش بوشهر: حال فوتبال بوشهر که خوب نباید شک نکنید حال مردم آن هم خوب نیست، در این وضعیت سخت معیشتی شاید اندک دلخوشی آنها همین شاهین و ایرانجوان باشد، درخشش مهدی طارمی در قلب اروپا و مهدی قایدی در تیم های حاشیه خلیج فارس. وقتی می بینیم ستاره های بوشهری می شوند سر تیتر خبرهای فوتبالی در اقسا نقاط جهان و سر آنها دعوا است، وقتی یک بوشهری بنام محمد محبی که دست بر قضا رشد کرده از همین شاهین شهرداری است تبدیل به بمب نقل و انتقالاتی این فصل لیگ برتر فوتبال می شود و یا اینکه ادیب زارعی جوانی بلند بالا باز هم از همین شاهین شهرداری مرد اول محافظت از قفس توری تیم ملی جوانان در بازیهای آسیایی (کافا) می شود باید بخود بیائیم و بجای برگزاری مزایده های پوچ، حق این جوانها را ادا کنیم.

شورا و شهرداری قرار نیست فقط دور یک میز بنشینند و بودجه تعریف کنند برای فلان پروژه یا عوارض مشخص کنند. بلکه در کنار همه ی اینها باید عوارض ساختن جامعه ای سالم، شاداب و امیدوار را هم پرداخت کنند. اگر امروز می بینیم اسمی از بوشهر شنیده می شود و نام بوشهر بارها به زبان می آید و فرزندان این کهن دیار تبدیل به خبر اول می شوند به برکت وجود این دو تیم ریشه دار شاهین و ایرانجوان است، نباید فرامش کنیم که این دو تیم ویترین این شهر نجیب هستند نه چرخ و فلک نیمه کاره!

حالا با انتخاب رئیس جدید شورای شهر بوشهر و روی کار آمدن جوانی انقلابی به نام مهندس وحید نیک روش بارقه های امید در بین هواداران شاهین زنده شده است، شاید جوانها زبان همدیگر را بهتر درک کنند. یادمان نرود بنیانگذار کبیر این انقلاب گفتند: مردم، ولی نعمت این انقلاب هستند، پس قدر فرصتی که خداوند برای خدمت به خلقش برایتان فراهم کرده است بدانید، بقول سهراب سپهری خیلی زود دیر می شود






نظـــرات شمـــا