کد خبر: 7028
تاریخ انتشار: جمعه 24 آذر 1396 - 11:56   15 December 2017
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: موقعیت خوبی داشتم و از شاهین به فولاد خوزستان رفتم اما متأسفانه مدیران وقت رضایتنامه‌ام را ندادند!

به گزارش ورزش بوشهر؛ جواد نصاری دروازه‌بانی که با رفلکس‌های خوبش  و در اوج ناامیدی و سقوط شاهین بوشهر به فوتبال معرفی شد و بعد از آن مأمور حفاظت از قفس توری ایرانجوان شد اما با اینکه خیلی به این جوان بها داده نشد اما هر وقت فرصت پیدا خوش درخشید. وی هم اکنون مشغول گذراندن خدمت مقدس سربازی می‌باشد از همین رو خبرنگار ورزش بوشهر در گفتگویی اختصاصی با جواد پای صحبتهای این جوان بوشهری نشست.

 

از شاهین معرفی شدی و در ایرانجوان مطرح شدی؟

من از ده سالگي در تيم شاهين بوشهر بودم تا ١٩ سالگي در سن ١٧ سالگي كه جوانان بودم جزء بزرگسال شاهين در ليگ برتر بودم ودر شاهين بازي كردم، و بيشترين بازي هايی كه كردم در ايرانجوان بودم.

 

روزهای پر فراز و نشیبی در ایرانجوان سپری کردی؟

من ٣ سال در ايرانجوان بازي كردم روزاي خيلي خوبي داشتم  ولي با شرايط هايی كه پيش آمد روزهاي بد هم داشتم ولي در كل هر وقت بهم فرصت رسید با تمام وجودم در درون دروازه ايرانجوان ايستادم و تمام تلاشم را كردم.

 

بنظرت در ایرانجوان خوب بازی بهت رسید؟

واقعتش نه ، خيلي وقتها دچار بي سليقه‌گی مربيان می‌شدم ولي هميشه مي‌جنگيدم براي جايگاهم و اين برام مهمتر از هر چيز دیگری بود، خدا را شكر مي‌كنم بهرحال گذشته، بايد تلاشم را بيشتر كنم تا به حقم برسم.

 

حقت بیشتر از اینها نبود؟

موقيت‌هایي داشتم در زندگي ورزشيم، بعد از شاهين من فولاد خوزستان رفتم اما متأسفانه مدیران وقت شاهین رضايتنامه‌ام را ندادند. شايد اگر تصميم خوب در عرصه ورزشيم مي‌گرفتم  شرايطم خيلي بهتر بود ولي با اين شرايط شكر گذار خداوند هستم.

   

خیلی‌ها مدعی هستند جسارت و چالاکی خوبی داری اما قد کوتاهت مانع پیشرفتت شده است؟

هيچ وقت به قد كوتاهم فك نكردم و خودم با اين چيز گول نمي‌زنم هميشه كارهايی مي‌كردم كه قد كوتاهم به چشم نياید. براي دروزاه‌بان بودنم عشق مي‌ورزيدم و با جايگيري‌هام و چابكيم همشه به همه نشان دادم دروازه‌بانی همش به قد نيست فاكتوراي دیگری هم دارد كه آنرا رعايت كني مي‌تواني موفق باشي و من به خوبي رعايت مي‌كردم و نتيجشه‌اش را ديدم كه با قد ١٧٦ توانستم تو گل شاهين و ايرانجوان بازي كنم. از نظر من اين يک تفكر غلط است كه يک دروازه‌بان اگر قدش كوتاه باشد نمي‌تواند موفق باشد.

 

تا اینکه سرباز شدی؟

بدترين روز زندگيم اين بود كه سرباز شدم اعزامي من جوري بود كه همه تيم هاي نظامي در مسابقات بودند. و نميتوانستند يارگيري كنند ولي در آينده نه چندان دور به يكي از تيم هاي ارتشي مي‌پيوندم.

 

دوران سربازیت چگونه میگذره؟

خيلي بد و وحشتناك ميگذرد وقتي نتواني فوتبال بازي كني اين ميشود بدترين اتفاق زندگي من.

 

الان با تیمی هم تمرین می‌کنی؟

فعلا نه ولي تا چند وقته ديگه پيشنهادي هست كه دارم خودم را آماده مي‌كنم.

 

بنظر می‌رسد انگیزه زیادی داری برای برگشت؟

بله من هميشه و هر شرايطي آماده اين هستم كه از دروازه محافظت كنم و اين خودش يه خصلت خوبه من است و با قدرت برمي‌گردم تا حقم را از فوتبال بگيرم.

 

با ایرانجوان قرارداد داشتی که رفتی خدمت مقدس سربازی؟

بله یک فصل ديگر با ايرانجوان قرار دارم و خدمتم تمام بشود بايد برگردم به ایرانجوان.

 

حرف آخر

من توقعم از دوستان ورزشي خيلي ميشود من به نوبه خودم براي فوتبال بوشهر زحمت كشيدم ولي از وقتي كه سرباز شدم ديگر كسي به فكر من نيست و فراموش شدم ولي ما هم خدايی داريم هميشه اينجوري نمي‌ماند و تلاشم را مي‌كنم كه با قدرت برگردم به جايگاه خودم برسم.

  






نظـــرات شمـــا