کد خبر: 7232
تاریخ انتشار: یکشنبه 24 دی 1396 - 22:00   14 January 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال بادران تهران گفت: داشتن برنامه مناسب از جمله دلایل پیروزی در مقابل تیم ایرانجوان بوشهر بود.

به گزارش ورزش بوشهر ؛ محمد ربیعی پس از برد سه بر صفر تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: بازیکنان تیم بادران تهران با ارائه عملکرد مناسب، مزد این برتری را گرفتند.

وی بیان کرد: با وجود شایستگی بازیکنان ایرانجوان بوشهر ولی تیم بادران تهران با برنامه ریزی مناسب و ارائه بازی خوب موفق به کسب سه امتیاز ارزشمند شد.

ربیعی ادامه داد: دربازی هفته گذشته با وجود ارائه بازی خوب ولی با این وجود سه توپ تیم بادران تهران به تیر دروازه خورد و یک پنالتی را نیز از دست داد.

  

وی در ارتباط با تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: این تیم بازی بسیار خوب و با کیفیتی ارائه داد و به هیچ وجه جایگاه کنونی شایسته آنها نیست.

ربیعی با اشاره به کنار گذاشتن شش بازیکن تیم بادران تهران در تعطیلات نیم فصل ادامه داد: تاکنون پیوستن پنج بازیکن به این تیم قطعی شده است.

وی گفت: تیم بادران تهران هفته آینده یک بازی حساس و شش امتیازی برابر ملوان دارد که امید می رود با پیروزی در این بازی اختلاف امتیاز خود با تیم های سوم و چهارم جدول را افزایش دهد.

ربیعی با تاکید بر نظم تیمی گفت: تیم بادران تهران برای حضور در لیگ برتر فوتبال کشور تلاش می کند.

 منبع: ایرنا

 






نظـــرات شمـــا