کد خبر: 7241
تاریخ انتشار: سه شنبه 26 دی 1396 - 11:49   16 January 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: برد این تیم برابر فولاد نوین اهواز باعث قطعی شدن صعود به مرحله پایانی لیگ دسته دوم فوتبال کشور شد.

به گزارش ورزش بوشهر؛ حمید کللی فر دوشنبه شب پس از برد یک بر صفر تیمش در برابر فولاد نوین اهواز درجمع خبرنگاران افزود:در بازی برابر فولاد درصد برتری شاهین به حریف 70 به 30 درصد بود و بیش از 6 موقعیت گلزنی داشتیم.

وی بیان کرد: این برد در حالی رقم خورد که به دلیل تعطیلات نیم فصل و کناره گیری برخی تیم ها از لیگ ،شاهین 2 ماه از شرایط مسابقه دور بود و نتوانست نمایش قابل قبولی ارائه دهد.

کللی فر ادامه داد: باتوجه به قطعی شدن صعود شاهین به مرحله پایانی لیگ باید از هم اکنون خود را مهیای حضور در دور پایانی کنیم.
وی گفت:باتوجه به پیوستن چند بازیکن جدید به تیم شاهین بازی های باقیمانده مرحله نخست لیگ 2 فرصت خوبی است تا آنها با سایر بازیکنان به هماهنگی لازم برسند.

  

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر اظهارداشت:در بازی آینده نیز شاهین در خارج از خانه برابر نیروی زمینی تهران دیدار می کند که در این دیدار نیز برای کسب پیروزی و کاهش اختلاف خود با تیم صدر جدول به میدان می رویم.

کللی فر افزود:دربرخی از دقایق بازی شمار بسیار اندکی از هواداران علیه سرمربی تیم شاهین شعار دادند که چنین برخوردی با نیروهای بومی زیبنده فوتبال استان بوشهر و نیروهای توانمندش نیست.

وی گفت: تیم شاهین از توانایی های لازم برای صعود به لیگ یک برخوردار است که لازمه اصلی تحقق این مهم اتحاد و همدلی مجموعه شاهین و هوادارانش است.

منبع: ایرنا






نظـــرات شمـــا