کد خبر: 7244
تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 دی 1396 - 12:51   17 January 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه برانکو ایوانکوویچ عاشق بازیکنان این تیم است، گفت: اگر کسی فکر کند طارمی را به خاطر سود مالی به قطر فرستادیم ناراحت می‌شوم.

 

 

چند شرط الغرافه را تغییر دادیم
سرپرست باشگاه پرسپولیس درخصوص خروج مهدی طارمی از باشگاه پرسپولیس و ترانسفرش به الغرافه قطر تصریح کرد: طبق درخواستی که الغرافه داد از آنها خواستیم تا شرایطشان را برای جذب طارمی اعلام کنند. سپس چند شرط آنها را برای جذب این بازیکن جابجا کردیم، حالا هم منتظریم امضای باشگاه و طارمی زیر برگه تفاهم نامه بخورد تا آن را برای ما ارسال کنند و ما آن را قبول کنیم.

درباره رقم رضایتنامه حرفی نمی زنم
گرشاسبی درباره زمان پرداخت مبلغ رضایت نامه طارمی به باشگاه پرسپولیس یادآور شد: اجازه دهید درباره مقدار رقم صحبت نکنیم ولی ظرف یکی دو روز آینده باید این پول را واریز کنند چون آنها زمان زیادی ندارند.

امکان دارد طارمی برگردد؟
وی درخصوص امکان بازگشت این بازیکن به جمع سرخپوشان پایتخت گفت: همه چیز در این فوتبال ممکن است.

به طارمی اصرار کردیم بماند
سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره علاقه این باشگاه به بازگشت طارمی اظهار داشت: به طارمی اصرار زیادی کردیم تا قراردادش را تمدید کند. از او خواستیم با توجه به مشکلاتی که به وجود آورده است، بماند و جبران کند؛ به خصوص آنکه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو داریم و نیاز داشتیم با تمام قوا به مصاف به رقیبان خود برویم اما او به دنبال تجربه جدید بود و می خواست برود.

به دنبال سود مالی نبودیم
گرشاسبی خاطرنشان کرد: باید صادقانه بگویم درباره فروش طارمی یک درصد هم به سود مالی فکر نکردیم. جریمه طارمی را بابت تخلف در انتقال به باشگاه ریزه اسپور ترکیه حل کردیم بنابراین چنین تفکری هرگز نبوده است. هر کس چنین فکری کند من ناراحت می شوم. او خیلی محکم و قاطع گفت می خواهم بروم. به من کمک کنید تا بروم و پولی هم گیر باشگاه بیاید.

 






نظـــرات شمـــا