کد خبر: 7250
تاریخ انتشار: پنج شنبه 28 دی 1396 - 02:24   18 January 2018
ارسال به دوستان
الف الف

به گزارش ورزش بوشهر؛ آرمین میردورقی هافبک خوزستانی بعد از یکسال و اندی دوری از فوتبال در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ یک به ایران‌جوان بوشهر پیوست.

  

 

چطور شد به بوشهر آمدی؟ با گسترش فولاد هم قرارداد داشتی؟

بله قرارداد داخلی با گسترش فولاد داشتم. اول اینکه من خودم اصالتا جنوبی هستم و آب و هوای سرد بهم نمی‌سازه و بچه سردسیر نیستم. دومین دلیلم و مهمترینش حضور آندرانیک تیموریان و میلاد زنیدپور بازیکنهای ملی‌پوش در پست بود که من منجر می‌شد فرصت بازی آنقدر که می‌خواهم بهم نرسد. حتی آقای فیروز کریمی تأکید داشتند مبنی بر ماندنم و گفتند که می‌توانی اینجا بازی کنی و به من خیلی اعتقاد داشتند در آن پُست، اما صلاح دیدم نیم فصل بیایم یک لیگ پایین‌تر و برای بوشهر بازی کنم. هم باشگاه بازیک‌سازی است و هر سال خروجی‌های خیلی خوبی داشته و میشود دیده شد و باشگاه گمنامی نیست. و می‌تواند به بزرگی گسترش فولاد باشد حتی بزرگ‌تر.

 

اول فصل می‌گفتند می‌خواهی خارج از کشور بازی کنی؟

بله، چندتا دعوت‌نامه داشتم اما با تجربه‌ای که مبین برایم تعریف کرده بود بهتر بود که اول دوران سربازی‌ام را تمام کنم. اول فصل بعد می‌خواهم به تیم نظامی بروم. من سنم زیر 23 سال است و بهترین سن است که به تیم نظامی رفت.

 

آیا در جدول ایران‌جوان را در رتبه‌های بالاتر می‌بینیم؟

امروز با بچه‌های تیم تمرین کردم، بچه‌های خیلی با استعدادی هستند. خوب می‌دانید که لیگ یک لیگی فیزیکی است و نیاز دارد که فیزیکی بازی کنید. بچه‌های تیم از لحاظ تکنیکی خیلی عالی بودند و خوب بهم پاس می‌دادند برخلاف دیگر تیم‌های لیگ یکی که همش روی هوا بازی می‌کنند. این تیم خیلی خوب روی زمین به بهم پاس می‌دهند. اما نقطه ضعف این تیم، فیزیکش است و امیدوارم که من مدل بازی‌ام فیزیکی است بتوانم به تیم کمک کنم. و صد درصد این تیم می‌تواند در رتبه‌های بالای جدول باشد. جای تأسف دارد که این تیم اینجای جدول است و جا دارد که یک سری پیگیری‌ها و رسیدگی‌های بیشتری برای این تیم صورت گیرد. که انشالله این تیم بتواند در لیگ برتر هم باشد.

 

کار کردن با آقای دلگرم چه حس و حالی دارد؟

ایشان خیلی آدم با شخصیت و آرامی هستند. من به شخصه دوست داشتم با یک مربی با خصوصیات اخلاقی ایشان کار کنم. امروز هم تمرین خیلی خوبی بود. یکسال در تیم لیگ یکی فولاد یزد بازی کرده بودم خیلی کم تمرینات تاکتیکی می‌شد و بیشتر تمرینات فیزیکی و بازی بلند می‌شد. اما امروز تمرین تاکتیکی خیلی خوب داشتیم و خوشحالم حداقل آمدم جایی که درسته لیگ یک است اما از لحاظ فوتبالی رشد می‌کنم.

 






نظـــرات شمـــا