کد خبر: 7252
تاریخ انتشار: پنج شنبه 28 دی 1396 - 01:00   18 January 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: معارفه مهدي طارمي ساعت ١٩ و ٣٠ به وقت ايران در هتل گرند حيات دوحه برگزار شد.

به گزارش ورزش بوشهر؛ سفير ايران براي مراسم معارفه طارمي به هتل گرند حيات رفت. وی با مديران الغرافه و طارمي دیدار داشت.

در مراسم معارفه طارمي ، قاسم برهان گلر فصل قبل لخويا و اين فصل الغرافه هم حضور داشت(فرد عينكي در تصوير) طارمي به شوخي به او گفت پنالتي من را شانسي گرفتي كه حضار خنديدند.

در مراسم معارفه طارمي، يك هوادار پيراهن شماره ٩ پرسپوليس را براي امضا به او داد كه طارمي ابتدا آن را بوسيد بعد امضا كرد. باشگاه الغرافه تعداد زيادي پيراهن شماره ٩ اين باشگاه كه در نيم فصل دوم بر تن طارمي است را بين حضار توزيع كرد.

مسئولان الغرافه در هتل محل معارفه این بازیکن که وسلی اسنایدر و یونس محمود و همچنین نمایندگان سفرای ایران در دوحه نیز حضور دارند با دعوت او به سن، به روند تولید پیراهن او با شماره 9 و نام مهدی پرداخته و کلیپی نیز از عملکرد او در تیم باشگاهی‌اش به نمایش در آمد.

 

طارمی: اهداف بزرگی در الغرافه دارم

باشگاه الغرافه امروز در هتل حیات مراسم معارفه مهاجم ایرانی خود را برگزار کرد تا مهدی طارمی را به طور رسمی به هوادارانش معرفی کند. مهدی طارمی در این نشست خبری گفت: خیلی خوشحالم که به این باشگاه آمدم. الغرافه باشگاه بزرگی است و اینجا جا دارد از همه کسانی که در این مراسم حضور دارند تشکر کنم.

وی ادامه داد: در الغرافه اهداف بزرگی دارم و امیدوارم این باشگاه بتواند به من کمک کند و من نیز همین کمک را به باشگاه خواهم کرد. مطمئنا الغرافه پتانسیل زیادی دارد و جایگاهش اینجا نیست و همه کمک خواهیم کرد تا به رتبه بالاتری برسد و باید در لیگ قهرمانان هم موفق عمل کنیم.

مهدی طارمی در خصوص حواشی مربوط به عدم امنیت در قطر گفت: این مسائل وجود ندارد و من اینجا احساس امنیت می‌کنم. هر چقدر در کشور خودم راحت بودم، اینجا هم راحت هستم.

 

  

  

  

  

  






نظـــرات شمـــا