کد خبر: 7262
تاریخ انتشار: یکشنبه 1 بهمن 1396 - 12:00   21 January 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: تیم ما برای کسب سهمیه ‌آسیایی چیز کم ندارد و هدف ما فقط ماندن در لیگ برتر نیست، می‌توانیم به آسیا هم برسیم.

  

به گزارش ورزش بوشهر ، بهرام رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد وضعیت تیم پارس جنوبی گفت: شرایط تیم ما خوب است، ما اکنون در دره دوم جدول لیگ برتر هستیم در نیم فصل دوم هم همیشه نتیجه گرفتن سخت‌تر می‌شود، شاید به این دلیل است که تیم‌ها شناخت کاملی از همدیگر پیدا می‌کنند تیم ما هم در نیم فصل دوم خوب بازی کرده اما امتیازهایی را هم از دست داده‌ایم که دلایل مختلفی مانند مصدومیت بازیکنان، بدشانسی و گل نشدن توپ‌هایمان دارد، شما نگاه کنید پرسپولیس در دقیقه 94 در ورزشگاه آزادی از شکست فرار می‌کند. 

وی افزود:بازیکنان و کادر فنی تلاش می‌کنند نتایج خوبی بگیرند، باید همان جو همدلی و دوستی در تیم حاکم بماند، اگرچه ما اولین سال حضورمان در لیگ برتر است اما نباید مدام فکر کنیم که هدفمان فقط ماندن در لیگ برتر است. باید هدف خود را تغییر بدهیم ما برای کسب سهمیه آسیایی هیچ چیزی کم نداریم، این را در 20 بازی گذشته نشان دادیم، تیم ما بی‌تجربه نیست،‌کادر فنی مجرب و بازیکنان خوبی دارد، حیف است که تا اینجا پیش آمده‌ایم و اکنون خودمان را به ماندن در لیگ برتر راضی کنیم. نباید بگوییم چون اولین سال حضورمان است بقا در لیگ برتر برایمان خوب است، هدف ما باید تغییر کند می‌توانیم سهمیه آسیایی بگیریم. تیم ما بازی‌های خوبی انجام می‌دهد. 

رضاییان تصریح کرد: ما باید همان حالت نیم فصل اول را حفظ کنیم دلایل مختلفی برای نتیجه نگرفتنمان داریم،‌شاید بدشانس بودیم مصدومیت بازیکنان نیز در این مساله دخیل است زیرا دست سرمربی ما با این مصدومیت‌ها بسته شده بود، پارس جنوبی می‌تواند همچنان در کورس بالانشینان جدول باقی بماند. 

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی درمورد مشکلات مالی که باعث شد برخی از بازیکنان مثل نانگ و اومانیا از این تیم جدا شوند، گفت: اومانیا از نظر فنی مورد تایید تارتار قرار نگرفت و جدا شد همانطور که ارسلان مطهری همین شرایط را داشت، هیچکدام از بازیکنان به خاطر مشکلات مالی از تیم ما جدا نشدند. نانگ هم پیشنهاد مالی بهتری داشت و درنهایت آن کارایی لازم را برای تیم ما نداشت و از تیم جدا شد. ما از این بازیکن شکایت کردیم البته یک اختلاف نظر بین ما و کمیته تعیین وضعیت وجود دارد زیرا به نانگ گفته بودیم بعد از نقل و انتقالات به او پول می‌دهیم اما در این مورد اختلاف نظر وجود دارد و کمیته تعیین وضعیت شاخص‌های بین‌المللی را در نظر گرفته است. 

وی درمورد بحث شکایت پارس جنوبی از محمد طیبی گفت و اینکه احتمال بازگشت او به این باشگاه وجود دارد یا نه، اظهار داشت: محمد طیبی از ما جدا شد و ما از این بازیکن شکایت کردیم بحث بازگشت او به تراکتورسازی مطرح شد که انها بعد از مذاکره با ما از جذب او منصرف شدند ما هم در صورتی که تارتار او را از نظر فنی تایید کند جذبش خواهیم کرد البته دیگر آن قرارداد ابتدای فصل را با طیبی نخواهیم بست. زیرا وضعیت ما با اول فصل خیلی تغییر کرده است. 

رضاییان در مورد بازی با استقلال گفت:استقلال تیم بزرگی است و بازی با این تیم در ورزشگاه آزادی همیشه سخت است. با این حال بازیکنان ما هم توانایی بالایی دارند و تلاش می‌کنیم از ورزشگاه ازادی دست پر برگردیم.






نظـــرات شمـــا