کد خبر: 7373
تاریخ انتشار: پنج شنبه 19 بهمن 1396 - 08:00   8 February 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: هافبک بوشهری تیم استقلال تهران گفت: با نظر پزشک تیم تلاش می کنم هرچه زودتر بهتر از گذشته به تیم استقلال برگردم.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مهدی قائدی روز چهارشنبه پس از مرخص شدن از بیمارستان در جمع خبرنگاران افزود: قدردان دعاهای مردم هستم و از کادر پزشکی و درمانی بیمارستان شهدای خلیج فارس بخاطر زحمت های زیاد برایم کشیدند تشکر می کنم.


وی با اشاره به اینکه رسیدگی ها در بیمارستان مناسب و مطلوب بود اضافه کرد: در این چند روز تیم درمان و حراست بیمارستان خدمات مناسبی ارائه کردند و در همه ساعت های شبانه روز حمایت های لازم را انجام دادند.


قائدی در باره زمان بازگشت خود به زمین سبز گفت: پزشک تیم باید تشخیص بدهند که چه زمانی می توانم به تیم ملحق شوم ولی تلاش می کنم با پشت سر گذاشتن دوره نقاهت هرچه زودتر به تیم برگردم.


درحادثه واژگونی خودرو ام وی ام در بلوار امام علی (ع) شهر بوشهر که ساعت 1:30 بامداد نهم بهمن ماه جاری رخ داد پنج نفر مصدوم شدند که سه نفر از آنها بطور درمانی سرپایی مرخص و مهدی قائدی در بیمارستان بستری و جراحی شد و مرحوم احمدرضا شاکر که براثر ضربه به سر مرگ مغزی شده بود با موافقت والدین و خانواده نیک اندیش شاکر اعضای بدنش به هشت بیمار نیازمند پیوند اهدا شد.
قائدی هافبک بوشهری تیم استقلال برای پیگیری وضعیت تحصیلی اش در دانشگاه بوشهر به این شهر سفر کرد.

 






نظـــرات شمـــا