کد خبر: 7387
تاریخ انتشار: شنبه 21 بهمن 1396 - 09:33   10 February 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: ماده ١٩ قانون كارشناسان رسمي دادگستري مي گويد "اظهارنظر کارشناسی باید مستدل و صریح باشد .

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ بر اساس اين ماده كارشناس نمي تواند در مواردي كه به او ارجاع شده بر اساس حدس و گمان و غير صريح اعلام نظر كند. اين همان ايرادي است كه فضيله زارعي وكيل مهدي قائدي به نظريه كارشناسي سانحه واژگوني خودرو حامل بازيكن استقلال وارد كرده و خواستار اعلام نظر قطعي شده است.

 

هومن صميمي كارگزار اين بازيكن مي گويد: همه به دنبال كشف حقيقت هستند و بايد اجازه داد قانون همه چيز را مشخص كند.من خود را شريك غم خانواده شاكر مي دانم و تصور قرارگرفتن در جايگاه آنها هم سخت است. به منظور كشف واقع ، براي مهدي قائدي وكيل گرفته ايم تا زودتر حقايق روشن شود.

 

حالا فضيله زارعي در اعتراض خود كه امروز به دادياري شعبه اول دادسراي بوشهر ارائه مي شود به آن بخش از نظريه كارشناسي كه اعلام كرده " چنين به نظر مي رسد كه مهدي قائدي راننده سواري ام وي ام بوده " معترض است و اعلام كرده كه اين نظريه صريح و مستدل نيست و عبارت "به نظر مي رسد " يك امر غير قطعي است و بايد دلايل آن مشخص شود.ضمن اينكه كارشناس علت صدمه به كبد قائدي را برخورد شكم با فرمان خودرو اعلام كرده و اين در شرايطي است كه ايربگ خودرو باز شده و همين امر احتمالا برخورد شديد با فرمان را تحت الشعاع قرار مي دهد.

 

زارعي خواستار اقامه شهادت شهود و بازبيني دوربين هاي مسير شده تا معلوم شود چه كسي رانندگي خودرو را بر عهده داشته.

 

خودرو ام وي ام مذكور، داراي بيمه نامه شخص ثالث از شركت بيمه آسيا است.

 

فرضيه حضور يك خودرو پرادو هم در صحنه حادثه مطرح بود اما هنوز اين فرضيه به شكل رسمي اعلام نشده و احتمالا جدي نيست.

 

از سوي ديگر گفته مي شود در زمان حادثه فرد ماهيگيري از جزيره شيف به سمت بوشهر در حال حركت بوده كه با ديدن صحنه به كمك مصدومين آمده و آنها را از ماشين خارج كرده. شهادت او مي تواند در روند پرونده تاثيرگذار باشد. بر اساس اخبار غيرموثق و شنيده ها او اعلام كرده در زمان حادثه قائدي را از زير ستون عقب خودرو بيرون آورده است. بايد ديد در مقام شهادت رسمي و قانوني نزد دادگاه او چه نظري خواهد داد.

 

باشگاه استقلال ظاهرا هنوز واكنشي نسبت به اين موارد نداشته و بر اساس شنيده ها خانواده قائدي از عدم پيگيري وضعيت پسرشان توسط باشگاه دلخور هستند. استقلالي ها قرار بوده براي او وكيل بگيرند اما تعلل آنها باعث شده صميمي كارگزار بازيكن شخصا در اين باره اقدام كند.

 






نظـــرات شمـــا