کد خبر: 7410
تاریخ انتشار: یکشنبه 29 بهمن 1396 - 11:00   18 February 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: به همت مجموعه رسانه ورزش بوشهر بمناسبت یاد و خاطر شهیدان ماهینی در دیداری نمادین رسانه ورزش و پیشکسوتان صنعت نفت آبادان به میدان رفتند.

  

به گزارش روابط عمومی ورزش بوشهر: مسابقه فوتبال بمناسبت یاد و خاطر دو شهیدان ابراهیم و علیرضا ماهینی با شرکت دو تیم رسانه ورزش بوشهر که همیشه پیشقدم در کارهای خیر و  خداپسندانه است با تیم پیشکسوتان صنعت نفت آبادان و یاران زنده یاد پرویز دهداری و عصاره 8 سال دفاع مقدس در استادیوم شهید بهشتی و زمین شماره یک با حضور مسوولان اداره کل ورزش، شورا و شهرداری، رییس هیات فوتبال و کارکنان هیات، خانواده و پدر شهیدان ماهینی و جمعی از پیشکسوتان ورزش فوتبال بوشهر در ساعت 15 روز جمعه 27 بهمن ماه 96 در فضای کاملا صمیمی و دوستانه برگزار شد. که با نتیحه 3 بر 2 بسود تیم آبادان رقم خورد.

 

در پایان از خانواده شهیدان ماهینی پیشکسوتان ورزش فوتبال هردو استان جنوبی که همیشه در رقابتهای فوتبال و در مستطیل سبز کنار هم بودند تجلیل بعمل آمد. همچنین از مهدی کیانی و لطیف جنامی. از بازیکنان قدیم شاهین بوشهر در لیگ دسته اول و برتر کشور بخاطر اینکه در ورزش فوتبال این استان تلاش کرده بودند با لوح یادبود قدردانی گردید.

 

عبدالمالک صداقت سرپرست تیم رسانه ورزش گفت: از زمان تشکیل  تیم. رسانه ورزش همیشه هدف و رسالت مان این بوده که  به غیر از ورزش کردن بدنبال کار های فرهنگی و تجلیل و قدردانی از خانواده های ورزش بوده باشیم که بحمداله بخوبی توانستیم این رسالت پایدار نگه داریم .

 

وی بیان داشت: رسانه ورزش در زمان برگزاری این چنین مسابقاتی بیشتر یک هدف را دنبال میکند در وهله اول ضمن دعوت از بزرگان فوتبال یا ورزش نویسان . پیشکسوتان. ورزشکاران. و خبرنگاران ورزشی بیشتر در جهت فرهنگ سازی غنی ورزش و احترام به پیشکسوتان . خانواده شهیدان .جانبازان یا زنده یادان. و کسانی که بنوعی از ورزش دور یا کنار ورزش هستند بوده است.

 

صداقت گفت: الان ما سه سال متوالی است. این جام ها را بمناسبت های مختلفی در قالب  مسابقات فوتبال را به نحو احسن برگزار کرده ایم. 

 

صداقت شاره کرد: سال اول جام و مسابقات را با تیم های بیشتری و بمناسبت شهید شاخص کشور شهید مهدوی به انجام دادیم. سال دوم بخاطر دو عزیز و زنده یادان عبدالعزیز افتخاری که از بزرگان عرصه قلم. و ورزش نویس نیز بوده و همچنین ضیاء جمالی دیگر عزیز عکاس ورزشی و ورزش نویس نیز بودند ترتیب دادیم. که البته همیشه یاد و خاطرشان نیز در ذهن ها باقی و ماندگار است و روحشان شاد و امسال نیز بخاطر ارج گذاشتن بنام دو شهید عزیر دو برادر و دو همرزم شاخص کشور ابراهیم و علیرضا ماهینی بوده که مورد توجه مسوولان نیز قرار گرفت .

 

وی در ادامه افزود: مدیریت تیم رسانه ورزش تصمیم گرفته شد که امسال نیز برای پاسداشت این رشادت ها و شجاعت های این شهیدان و تمامی شهیدان وطن و در پایان دهه مبارک فجر که اغلب عزیزان گرفتار این مراسم و دهه فاطمیه نیز بودند. که از تیم صنعت نفت آبادان و پیشکسوتان این تیم که هنوز بوی 8 سال دفاع مقدس را با خودشان دارند دعوت کرده تا هم مسابقه ای برگزار کرده باشیم و هم یادی از هر دو شهید و خانواده آنان کرده باشیم و همچنین با اینکار نیز ما توانستیم دوباره پیشکسوتان این دو استان را در قالب مسابقه یا بنوعی در صحنه رقابت مستطیل سبز به هم نزدیکتر کرده باشیم.

 

صداقت در پایان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین مسابقه ای از تمامی مسولان ادارات و نهادهایی که بنوعی در برگزاری این مسابقه رسانه ورزش را یاری کرده بودند تشکر و قدردانی کرد.

 

در این آیین اداره کل ورزش. هیات فوتبال . شورای شهر. شهرداری. باشگاه شاهین و ایرانجوان. هواداران آبادانی و بوشهری که برای دیدن آمده بودند. نیروی انتظامی. کمیته پزشکی و ورزشی استان. خبرنگاران و عکاسان ورزشی . صدا و سیمای مرکز بوشهر نهایت همکاری کرده بودند. که سرپرست رسانه ورزش بنوعی قدردانی نمودند.

گزارش و عکس : نعمت اله امین نژاد

 

گزارش تصویری  برگزاری مسابقه فوتبال بمناسبت یاد و خاطر دو شهیدان ابراهیم و علیرضا ماهینی

 

 

 






نظـــرات شمـــا