کد خبر: 7413
تاریخ انتشار: یکشنبه 29 بهمن 1396 - 17:00   18 February 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: از هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول کشور ایرانجوان بوشهر در خانه شکست دیگری را متحمل شد.

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ ایران‌جوان که روزهای سخت و تلخی را سپری می‌کند اینبار نیز در خانه تن به شکست داد. تا اوضاع این تیم ریشه‌دار وخیم‌تر از قبل شود.

شاگردان دلگرم که بازی بهتری نسبت به هفته گذشته ارائه کردند نتوانستند حریف شاگردان اسکوچیچ شوند. ایران‌جوان طبق معمول دل به سانتر و پرتاب اوت بلند بسته بود و بعضا هم نیم نگاهی به ضد حملات کند خود داشت، تاکتیکی که راهی به گل و پیروزی چه در این دیدار و چه در دیدارهای گذشته نداشته است. در آن سوی میدان هم اسکوچیچ کارکشته خیلی خوب راه رسیدن به گل را از روی نقطه ضعف ایران‌جوان آنالیز کرده بود نقطه ضعفی که در این فصل بارها بلای جان قرمزهای بوشهری شده بود. گلهای یکنواختی که معلوم نیست چه موقع قرار است رفع شود! شاگردان اسکوچیچ خیلی خوب بازی را مدیریت کردند و بدون هیچ‌گونه دستپاچگی و استرسی طرح و برنامه خود را پیدا کردند و به هدف نهائی خود رسیدند.

هر  دو تیم در نیمه اول تلاش‌هایی را صورت دادند که به گل ختم نشد تا این نیمه با تساوی بدون گل خاتمه یابد. اما قصه نیمه دوم همیشه برای ایران‌جوان متفاوت دنبال می‌شود نیمه‌ای نگران کننده که بیشتر گلهای خود را در نیمه دوم دریافت می‌کنند. اینبار نیز این قصه تکراری دوباره تکرار شد و ایران‌جوانی‌ها دروازه خود را باز شده ببینند بعد از دریافت گل هم تفکرات دلگرم گره گشا نبود تا اینکه در وقتهای تلف شده تیر خلاص به قلب مریض ایران‌جوان نواخته شد و سیزدهمین باخت این فصل ایران‌جوان بوشهر رقم خورد.

آنچه در این دیدارها به وضوح به چشم می آید ناکارآمدی بازیکنانی است که در نیم فصل برای تقویت این تیم آمده بودند بازیکنانی که بیشتر در تضعیف این تیم گام بر می‌دارند تا تقویت، باید دید بر چه اساس و معیار فنی این خریدها انجام شده است

در پایان این دیدار نیز حواشی تلخ و تأسف باری از سوی یکی از بازیکنان ایران جوان با هواداران صورت گرفت. که باید منتظر واکنش قاطع مسئولین باشگاه بود.

بعد از این باخت هواداران بشدت نسبت به عملکرد بازیکنان و کادرفنی شاکی بودند و اعتراض های شدیدی به نتایج ضعیف این تیم داشتند.






نظـــرات شمـــا