کد خبر: 7425
تاریخ انتشار: شنبه 5 اسفند 1396 - 12:53   24 February 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم پارس جنوبی جم معتقد است بازیکنانش بر خلاف تراکتوری ها در وضعیت روحی خوبی هستند.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران گفت: به تراکتوری ها و هوادارانشان خوش آمد می گویم. خودم سابقه حضور در تبریز به عنوان بازیکن و مربی را داشته ام. بازی فردا بسیار حساس است به خصوص برای ما که در کورس سهمیه آسیایی هستیم. بچه های ما خیلی خوب تمرین کرده اند و انتخاب یازده نفر اصلی برای ما خیلی سخت است. با تک تک بازیکنان صحبت می کنیم که از نظر ذهنی خودشان را آماده کنند و اگر بیرون نشستند، به هم نریزند. بعد از پیروزی مقابل پدیده در مشهد روحیه تیم خیلی خوب شده و همه با انگیزه تمرین می کنند که این اتفاق مثبتی برای کادر فنی است تا هر تغییری را در بازی ایجاد کند. سعی می کنیم با ارائه یک بازی هدفمند و با برنامه پیش برویم، چون تراکتور تیمی نیست که بی محابا به آنها حمله کنیم. اتفاق بازی با پدیده نباید در بازی با تراکتور برای ما بیفتد و باید هوشمندانه کار کنیم. تراکتور نماینده ایران در آسیاست و تیم قابل احترامی است. فکر می کنم اگر تمام نکاتی که به بچه ها گوشزد کردیم را انجام دهند، می توانیم دل هواداران را شاد کنیم. از هواداران می خواهم که فردا ورزشگاه را پر کنند. می دانم که سخت است در یک روز غیرتعطیل و در یک ساعت نامناسب این اتفاق بیفتد. از آنها می خواهم در روزهای حساس حمایت کنند و ما فردا منتظرشان هستیم.

 

تارتار در خصوص شرایط جوی و احتمال بارندگی حین بازی اظهار داشت: سعی می کنیم از زمین مسابقه مراقبت کنیم. از آقای عطایی که مسئول زمین هستند تشکر می کنم. از آقای اسدی، رئیس دلسوز هیئت فوتبال هم سپاسگزارم. به هر حال ممکن است این اتفاقات هم باشد. ما شرایط تمرین در وضعیت بارانی را نداشتیم؛ ولی با تجربه کادر فنی و بازیکنان باید آمادگی بازی در چنین وضعیتی را هم داشته باشیم.

 

سرمربی پارس جنوبی درباره نتایج ضعیف تراکتور در بازی های آسیایی اخیر گفت: از یک جهت می تواند به سود ما باشد، چون شرایط روحی خیلی مناسبی ندارند؛ اما از طرفی هم این تیم می خواهد اعاده حیثیت کند و جلوی ما می خواهد جبران بازی های گذشته را بکند. ما هم دقیقا همین اتفاق برایمان در مشهد افتاد و بعد از مدتها به برد رسیدیم. من فکر می کنم تراکتور پر انرژی بازی می کند و انگیزه زیادی دارد که نتیجه بگیرد و به شرایط خوب برگردد. ما سعی می کنیم از شرایط نامناسب روحی آنها استفاده کنیم و بتوانیم به آنها صدمه بزنیم.

 

مهدی تارتار پیرامون شکست سایپا در این هفته و بازی مهم هفته بعد پارس مقابل ذوب آهن خاطرنشان کرد: فوتبال قابل پیش بینی نیست. ما در دو هفته پیاپی با دو تیم آسیایی بازی می کنیم و این تیم ها در نیم فصل خیلی هزینه کردند تا خود را تقویت کنند و تغییرات خوبی را هم ایجاد کردند. قابل پیش بینی نیست؛ اما ما هم تیمی هستیم که شخصیتمان شکل گرفته و تیم ها روی ما به عنوان مدعی حساب می کنند. تمام تلاشمان را می کنیم؛ اما همانطور که سایپا پس از نتایج خوبش امروز مقابل سپیدرود شکست خورد، چیزی قابل پیش بینی نخواهد بود. تیم ها در مرحله ای هستند که سخت تلاش می کنند و ما باید با برنامه کار کنیم تا موفق باشیم./ورزش سه






نظـــرات شمـــا