کد خبر: 7457
تاریخ انتشار: شنبه 12 اسفند 1396 - 19:00   3 March 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: پارس جنوبی در یک بازی دشوار و شش امتیازی برابر ذوب آهن به نتیجه مساوی بدون گل رسید تا با 39 امتیاز در رده ششم جدول قرار بگیرد.

 

به گزارش " ورزش بوشهر" در روزی که همه حواس ها به دربی هشتاد و ششم پایتخت بود ، در شهر جم یک بازی حساس و شش امتیازی میان پارس جنوبی و ذوب آهن برگزار شد و در نهایت این بازی دشوار با تساوی بدون گل به پایان رسید.


مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی درباره بازی با ذوب آهن گفت:« بازی خیلی خوبی بود و ما به خصوص در نیمه اول بازی خوبی ارائه کردیم. می توانستیم در نیمه اول با اختلاف دو سه گل به رختکن برویم ، بچه ها در این بازی خیلی زحمت کشیدند اما ما از نتیجه راضی نیستیم.»


او افزود:«ما می توانستیم در این بازی شش امتیازی پیروز شویم اما خب از طرفی هم ذوب آهن بهترین تیم نیم فصل دوم بوده و در تمام بازی هایش گل زده است. اما این تیم نتوانست به ما گل بزند چون ما ذوب آهن را به خوبی آنالیز کرده بودیم و در فاز دفاعی بسیار خوب بودیم اما در حمله کم دقت بودیم و در نهایت مساوی کردیم.»


سرمربی پارس جنوبی با اشاره به اینکه بازی با ذوب آهن یکی از سخت ترین مسابقات این تیم بوده گفت:« ما در دور رفت هم که ذوب آهن را سه بر صفر بردیم هم گفتم که این سخت ترین بازی ما بود. ذوب آهن با مدیریت قوی آقای آذری و سرمربی متشخص و توانمند و پرافتخارش اقای قلعه نویی برای قهرمانی بسته شده و تیم بسیار خوبی است اما ما توانستیم از این تیم 4 امتیاز در دوبازی رفت و برگشت بگیریم.»


او درباره مشکل گلزنی پارس و هدر رفتن فرصت ها گفت:« بازیکنان ما جوان هستند. به خصوص بازیکنانی که در خط حمله گرفتیم خیلی تجربه بازی در لیگ برتر را ندارند اما همین بازیکنان در آخر سال آنقدر مشتری خواهند داشت که سرشان گیج خواهد رفت.»


تارتار بااشاره به لغو سفر تدارکاتی این تیم به اسپانیا گفت:« به هر حال مدیریت صلاح ندانست به این اردو برویم ، ما هم تابع باشگاه هستیم. در تهران تمرین می کنیم و بازی دوستانه انجام می دهیم.»


سرمربی پارس جنوبی در رابطه با بازی های آینده این تیم گفت:« ما یک بازی حساس با سپیدرود داریم که شرایط حساسی در انتهای جدول دارد. من سابقه کارکردن در رشت را دارم و می دانم با حضور هواداران خونگرم این شهر بازی با سپیدرود بازی دشواری است. به خصوص بازی در زمین مصنوعی کار ما را سخت تر هم می کند. ما باید بازی در زمین مصنوعی را در این مدت تمرین کنیم.» او در این باره که با توجه به اینکه قرارداد او و برخی از بازیکنان در پایان سال تمام می شود گفت:« ما از یک دقیقه دیگرمان هم خبر نداریم چه برسد به اینکه بخواهیم برنامه سال بعد را بچینیم. ما تمام تلاشمان را می کنیم که 5 بازی باقیمانده را با قدرت انجام بدهیم. بچه ها تا همین جا هم کار بزرگی کردند و در هفته بیست و پنجم لیگ برتر جایگاه مناسبی در جدول داریم. با این وصف طبیعتا ما از الان نمی توانیم برای فصل بعد برنامه ریزی کنیم. من صادقانه می گویم که با افتخار برای پارس جنوبی کار کردم و معتقدم هرکسی که با مردم و هواداران شهر جم زندگی کند باید افتخار کند. باید از تماشاگران با فرهنگ جم و استان بوشهر تشکر کنم چرا که هر تیمی به این شهر آمد از فرهنگ بالای مردم جم صحبت کرده است. با این اوصاف من هنوز برای فصل بعد تصمیمی نگرفته ام ، دلیل این قراردادهای یکساله هم دلیل اصلی اش شاید این باشد که مدیران و هیچکس دیگری از فردای خودش خبر ندارد. بچه های تیم ما فقط باید تا آخرین روز به تلاششان ادامه بدهند و سهمیه آسیایی را به دست بیاورند.»


تارتار درباره شانس گرفتن سهمیه گفت:« پارس واقعا این شانس را دارد که سهمیه بگیرد. ما امسال بعد از پرسپولیس کمترین باخت را داریم و وقتی تیمی ساختار دفاعی اش قوی باشد می تواند به موفقیت برسد. بهترین الگو هم تیم ملی کشورمان است که ساختار دفاعی قدرتمندی دارد و نمی بازد. ما در 25 بازی فقط 4 باخت داشته ایم و شانس بالایی برای گرفتن سهمیه داریم. بچه ها باید با اعتماد به نفس بالایی بازی ها را ادامه داده و استرس را از خودشان دور کنند. ما آنقدر توانایی داریم که تیمی مثل ذوب آهن در نیمه اول تیم دست و پابسته ای مقابلمان بود. از آقای قلعه نویی به خاطر صداقتش ممنونم که از تیم ما و هواداران تیممان تعریف کردند.»

منبع: ورزش سه






نظـــرات شمـــا