کد خبر: 7459
تاریخ انتشار: یکشنبه 13 اسفند 1396 - 10:07   4 March 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: رییس شورای شهر گفت: با همت و غیرت بازیکنان، کار فنی و حمایت هواداران و مسئولین استان، تیم ایران جوان بوشهر در لیگ دسته یک کشور ماندگار می شود.

به گزارش «ورزش بوشهر» به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر بوشهر؛ ابوذر دهدار با حضور در تمرینات تیم ایرانجوان قبل از بازی حساس امروز این تیم با گل گهر سیرجان گفت: ایران جوان بوشهر با قدمت 70ساله یکی از تیمهای قدیمی فوتبال است که به همراه شاهین از پرطرفدار ترین تیمهای مورد حمایت مردم بوشهر هستند.

وی با بیان اینکه امروز تنها نماینده استان در لیگ دسته یک کشور در حالت بحرانی قرار دارد، ابراز امیدواری کرد: با همت و غیرت بازیکنان، کادر فنی و حمایت همه فوتبال دوستان بوشهری و حمایت مسئولین استان در بازیهای آینده شاهد نتایج خوب این تیم و ماندگار ی تنها نمایده استان در لیگ یک کشور باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: تخصیص اعتبار برای ورزش هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه‌گذاری برای سلامت و جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه محسوب می شود. وجود تیم‌های مثل شاهین و ایران جوان برای نشاط جامعه و از نظر اقتصادی و گردشگری برای شهر بسیار مفید و تأثیرگذار است و به دلیل ارتباط نسل نوجوان و جوان با فوتبال به عنوان ورزش اول استان، وجود یک تیم فوتبال خوب می‌تواند برند و شاخصه‌ای برای معرفی استان و شهر و زمینه ای برای جذب سرمایه‌گذار باشد.

  

  

  

  






نظـــرات شمـــا