کد خبر: 7472
تاریخ انتشار: یکشنبه 20 اسفند 1396 - 19:00   11 March 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال ایران جوان بوشهر گفت : ملوانی‌ها فقط بزن زیرش بازی می‌کردند و دست نشان هم از دقیقه ی یک به داور اعتراض می‌کرد .

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ حسین خطیبی پس از تساوی بدون گل مقابل ملوان انزلی در نشست خبری اظهار داشت : این بازی یک اشکال داشت این که هواداران در ورزشگاه نبودند . بازی سختی با ملوان داشتیم ، طبق آنالیزی که از ملوان کرده بودیم این تیم را می‌شناختیم ، یک هفته است که در تیم ایران جوان هستم ، سعی کردم در این مدت تفکرات تاکتیکی بازیکنان را تغییر دهم .

 

وی افزود : ملوان در خانه معمولاً بازی مستقیم انجام می‌دهد و بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند ، در نیمه ی اول بازی متعادلی را شاهد بودیم اما در نیمه ی دوم ملوان فشار زیادی آورد . حرف‌هایی که به بازیکنان در بین نیمه و تمرینات گفتیم در زمین خوب اجرا کردند . باید از بازیکنانم تشکر کنم . پنج بازیکن اصلی‌مان را به دلیل محرومیت و مصدومیت نداشتیم . نیمکت تیم ما خالی بود اما از آن هایی که بازی کردند و زحمت کشیدند ، راضی هستم . بازی به بازی تیم ما بهتر می‌شود ، نواقصی داریم که برطرف می‌کنیم . ایران جوان از این پس بازی‌های خوبی انجام می‌دهد . بازی مستقیم ملوان هم اجازه نداد که ما بازی خودمان را اجرا کنیم . فوتبال ما تحت تاثیر بازی مستقیم ملوان قرار گرفت .

 

خطیبی با اشاره به رفقاتش با نادر دست‌نشان سرمربی ملوان گفت : ملوان فقط بزن زیرش و بازی مستقیم انجام می‌دهد و کادرفنی حریف مدام به داور اعتراض می‌کرد اما ما یک اعتراض هم انجام ندادیم . دست‌نشان از دقیقه ی یک به داور و کمک داور و ناظر بازی اعتراض می‌کرد با این شیوه تمرکز تیم به هم می‌ریزد . اگر سرمربی فقط تمرکزش روی بازی و کارهای تاکتیکی باشد ، موفق می‌شود اما او مدام به داوران اعتراض می‌کند ، ملوان بازیکنان بزرگی دارد ، تیمی قدیمی است ، بازیکنان بزرگی از این تیم به فوتبال ایران معرفی شده‌اند . ملوان باید در سطح لیگ برتر بازی کند اما روند بازی‌های بازیکنان ملوان این را نشان نمی‌دهد ، نه اینکه فقط شلوغ‌بازی و دعوا کند و به داور اعتراض شود ، من با این چیزها مخالف هستم . ما امروز از ملوان گل نمی‌خوردیم زیرا راه های نفوذشان را بسته بودیم . با این که چهار پنج بازیکن‌مان را نداشتیم به بازیکنانم هم گفتم ملوان نمی‌تواند به ما گل بزند . بازیکنان ما از نظر بدنی در دقایق پایانی کم آوردند و عقب‌نشینی کردند ، نیمکت هم خالی بود . به ملوان خسته نباشید می‌گوییم ، ان‌شاالله ملوان در بازی‌های آینده موفق باشد .

 

سرمربی تیم فوتبال ایران جوان بوشهر در مورد داوری مسابقه گفت : ما یک گل زدیم که به نظر بازیکنان ما توپ از خط رد شده بود . داور امروز به سود ملوان سوت زد و به ضرر این تیم سوت نزد . موقعیت‌های ۵۰-۵۰ را به سود ملوان می‌گرفت ، آن قدر شلوغ‌بازی کرده بودند که این گونه شده بود ، در مورد گلی که ما زدیم ، نمی‌توانند نظر کارشناسی بدهند ، همین‌طور که گلی که ملوان زد و افساید اعلام شد هم نمی‌توانم نظر بدهم . بهتر است کارشناسان در این مورد نظر بدهند تا به داوران احترام بگذارند بدون استرس بتواند قضاوت کنند ، اشتباهات داوری در همه جای دنیا هست .

 

خطیبی در مورد شرایط داوری‌ها در لیگ یک عنوان کرد : اکثر تیم‌ها از داوری هم ضرر می‌بینند و هم سود ؛ من می‌گویم نادر دست‌نشان استادم است اما باید به داوران احترام گذاشت . داوران تحت تاثیر اعتراض‌های دست‌نشان قرار می‌گیرند ، او از دقیقه ی یک اعتراض می‌کند . احساس می‌کنم این اعتراض‌ها روی داور تاثیر می‌گذارد . یک روز دست‌نشان به داوران اعتراض نکند ، ببیند سود می‌برد یا نه . ملوان تیم دوست داشتنی یی است ، خاطرات خوبی از این تیم دارم . بهمن صالح‌نیا استاد ما است . سیروس قایقران کاپیتان تیم ملی بوده ، من به ملوان احترام می‌گذارم ، ان‌شاالله ملوان به لیگ برتر بیاید .






نظـــرات شمـــا