کد خبر: 7494
تاریخ انتشار: شنبه 26 اسفند 1396 - 17:00   17 March 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: در هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول کشور ایران‌جوان بوشهر به سختی موفق به شکست راه‌آهن شد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ هر دو تیم با لشکری از مصدوم پای به میدان گذاشتند، نبردی که برای هر دو تیم بوی مرگ و زندگی می‌داد . شاگردان خطیبی در اواخر نیمه اول از اشتباه دروازه‌بان راه‌آهن استفاده کردند و توسط کاپیتان مشایخ به گل رسیدند تا نیمه اول را با برتری سپری کنند.

در نیمه دوم ایران‌جوانی‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند تا کردجهان باز هم از روی نقطه پنالتی گلزنی کند و اندوخته قرمزهای بوشهری را دو برابر کند.  بعد از گل دو ایران‌جوان به یکباره ورق برگشت و طی دو دقیقه شاگردان بیاتی‌نیا با استفاده از ضعف در عمق دفاعی ایران‌جوان به دو گل رسیدند تا آب سردی بر پیکره ایران‌جوان ریخته شود. بعد از دریافت گل تساوی برای دقایقی ایران‌جوانی‌ها سردرگم بودند تا اینکه با گذشت زمان و هضم اتفاق رخ داده حملاتی را ترتیب دادند که روی یکی از همین حملات مدافع راه‌آهن مرتکب خطا شد تا تیم مهمان ده نفره شود و فرصت خوبی برای ایران‌جوانی‌ها بوجود آید. فرصتی که خیلی دور شاگردان خطیبی قدر آن را دانستند. در آخرین دقایق وقتهای تلف شده بود که در موقعیتی تک به تک و روی دفع ناقص دروازه‌بان راه آهن هانی چاپی فرشته امید ایران‌جوان بوشهر شد و تیر خلاص را زد. تا ایران‌جوان به سختی بتواند از سد راه‌آهن بگذرد و به روزهای آتی امیدوارانه نگاه کند.

 

ایران‌جوان بوشهر با این برد 25 امتیازی شد و در مکان شانزدهم جدول باقی ماند. و با توجه به شکست ماشین سازی فاصله این تیم با این تیم به چهار امتیاز رسید.

 






نظـــرات شمـــا