کد خبر: 7495
تاریخ انتشار: شنبه 26 اسفند 1396 - 20:00   17 March 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: پنج بازیکن این تیم در دیدار شامگاه شنبه با راه آهن مصدوم بودند که این امر تاثیر زیادی در روند بازی ایرانجوان داشت.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"، حسین خطیبی پس از برد 3 بر2 تیمش برابر راه آهن درجمع خبرنگاران افزود: از پنج بازیکن مصدوم 3 تن از بازیکنان قادر به حضور در زمین نبودند و 2 بازیکن دیگر نیز با پای مصدوم به میدان رفتند.


وی بیان کرد: در این بازی سجاد مشایخی با وجود اینکه 2 روز تمرین نکرده بود تا به بازی امروز برسد با تک پای سالم خود توانست خوب ظاهر شود.


خطیبی ادامه داد: باتوجه به شرایط خاص مشایخ شاید هر بایکن دیگری جای وی بود قادر به حضور در میدان مسابقه نمی شد ولی با این حال با غیرت و تعصبی مثال زدنی تیمش را تنها نگذاشت.


وی افزود:ایرانجوان پس از اینکه برابر راه آهن با نتیجه 2 بر صفر جلو افتاد بازی را به کلی رها کرد که این امر منجر به تساوی شدن بازی شد.


خطیبی یادآورشد: بازیکنان و کادر فنی ایرانجوان پس از دریافت گل مساوی چند دقیقه ای تمرکز خود را از دست دادند ولی پس از چند دقیقه با برگشت به جریان بازی توانستند در دقیقه پایانی بازی را به سود خود پایان دهند.


وی گفت: برد در این بازی حاصل تلاش های کادر فنی سابق و مدیریت تیم می دانم که در این روزها از جان و دل برای تیم مایه می گذارند.


خطیبی افزود: تیم راه آهن نیز با وجود اینکه در انتهای جدول قرار گرفته از خوب های لیگ است و برابر ایرانجوان بسیار خوب ظاهر شد.


وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: داور در مجموع بد نبود ولی در برخی از صحنه ها می توانست عملکرد مناسب تری داشته باشد./ایرنا






نظـــرات شمـــا