کد خبر: 79189
تاریخ انتشار: جمعه 11 فروردین 1402 - 12:10   31 March 2023
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: امید روانخواه و کادر مربیگری‌اش در آستانه اخراج از تیم پارس جنوبی قرار گرفتند.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ هیئت امنای باشگاه پارس جنوبی جم پس از اینکه این تیم در چند هفته در امر نتیجه‌گیری با بدشانسی‌هایی مواجه شد قبل از بازی مهم استقلال خوزستان تشکیل جلسه داد و ایمان رزاقی‌راد سرمربی این تیم را برکنار و امید روانخواه را جایگزین وی کردند.

روانخواه در شرایطی که پارس جم بر روی کاغذ شانس صعود به لیگ برتر را داشت مسئولیت فنی جمی‌ها را برعهده گرفت اما در دو بازی مهم نتایج و امتیازات لازم را کسب نکرد و با دو شکست متوالی عملا شانس صعود پارس جم به لیگ برتر را از دست داد.

در شرایطی که او در دو بازی مهم برابر تیم‌های استقلال خوزستان و خوشه طلایی ساوه به عنوان سرمربی بر روی نیمکت این تیم نشست و زنبورهای جمی را هدایت کرد اما گویا مدیرعامل منطقه ویژه پارس جم انتخاب روانخواه به عنوان سرمربی تیم پارس جنوبی قبول ندارد و در همین راستا و برای تصمیم گیری نهایی دستور تشکیل جلسه فوری و فوق العاده هیئت امنای باشگاه با حضور خودش طی اوایل هفته آینده را صادر کرده است.

سخاوت اسدی مدیرعامل منطقه ویژه پارس جم که شب گذشته روی خط برنامه رادیو بوشهر آمده و با مجری این برنامه در مورد مسائل مختلف به گفتگو پرداخت این خبر مهم را داد تا شوک دوم و جدیدی به تیم پارس جنوبی در فاصله 7 هفته مانده به پایان رقابت‌ها وارد شود. در ادامه چکیده‌ای از گفتگو‌ مدیرعامل منطقه ویژه پارس جم با برنامه رادیو بوشهر را می خوانید:

از روند تیم رضایت نسبی دارم
اسدی ابتدا در پاسخ به این پرسش که آیا از روند تیمداری و تیم پارس جنوبی رضایت دارد یا خیر گفت: من تخصصی زیادی در امور ورزش ندارم؛ همانطور که عرض کردم این کار را در کنار سایر کارهایمان انجام می‌دهیم؛ رضایتم نسبی است نه می توان گفت رضایت صد در صدی دارم و نه عدم رضایت.

باشگاه پارس جم شخصیت حقوقی مستقلی ندارد
وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که برای بهتر شدن روند تیم پارس جم ایده خاصی نیز ارائه کرده است؛ بیان داشت: اگر باشگاه بخواهد به معنای واقعی باشگاه باشد باید تحت یک شخصیت حقوقی ثبت شود و فعالیت حرفه‌ای داشته باشد. متاسفانه ما به دلیل محدودیت‌های مقرراتی و قانونی باشگاه ثبت شده نداریم و در واقع باشگاه ما در حد یک اسم است! شخصیت حقوقی مستقلی ندارد و ما با قوانین دولتی حاکم بر سازمان برای اداره یک باشگاه با مشکلاتی مواجه هستیم.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جم ادامه داد: من خودم قبول دارم باشگاه پارس جم اگر بخواهد به معنای واقعی ایفای نقش کند باید عملکردی بهتر و روان‌تر از این داشته باشد. یک سری اقداماتی را مدنظر داریم که می‌خواهیم انجام دهیم اما به دلیل محدودیت‌های مقرراتی و قانونی نمی‌توانیم انجام دهیم.

هدف ما بکارگیری 70 درصد از ظرفیت‌های بومی است
اسدی در واکنش به تغییرات ایجاد شده در راس کادرفنی پارس جنوبی و در پاسخ به این سوال که چرا مدیرعامل و هیئت امنای باشگاه نگاهی به مربیان بومی برای سپردن هدایت این تیم به آنها ندارد؛ اظهار داشت: من تخصصی در انتخاب سرمربی ندارم؛ بدنبال این هستم و هدف‌گذاری اصلی من این است که 70 درصد شاکله تیم بازیکنان و مربیان منطقه باشند و اصلا اساسا هدف وزارت نفت از تشکیل این مجموعه و پشتیبانی‌هایی که انجام می‌گیرد این است که جوانان بومی این منطقه در تیم قرار بگیرند و فعالیت داشته باشند و ما بدنبال این نیستیم که ضمن احترام به تمامی اهالی فوتبال و بازیکنان برویم و از اقصی نقاط کشور بازیکن به تیم بیاوریم. هدف ما ارتقای ورزش و ایجاد شادابی و نشاط در منطقه است.

وی ادامه داد: طبیعتا ارزیابی می‌کنیم و اگر واقعا اینطور نشده باشد قطع به یقین در تصمیمات اتخاذ شده تجدید نظر خواهیم کرد در این راستا هم من برای هفته آینده جلسه فوق العاده گذاشته‌ام تا با حضور بنده برگزار شود و این ارزیابی صورت گیرد.

سرمربیگری روانخواه قطعی نیست چون او را تایید نکرده‌ام!
مدیرعامل منطقه ویژه پارس جم در خصوص برکناری رزاقی‌راد و جانشینی امید روانخواه افزود: هنوز سرمربیگری روانخواه قطعی نشده است! گزینه‌هایی که معرفی شده‌اند قطعی نشده چون که هنوز من تایید نکردم!

ایشان در واکنش به صحبت‌های مجری برنامه که می‌گوید آقای روانخواه به عنوان سرمربی انتخاب شده و دو بازی بر روی نیمکت نشسته است؛ گفت: ضمن احترام به آقای روانخواه هنوز او را تایید نکردم.

در ادامه وی در پاسخ به این سوال که نشستن روانخواه بر روی نیمکت به چه شکلی است؛ بیان کرد: ما بحث‌مان این بود که با همان کادر قبلی ادامه دهیم اما آقای رزاقی‌راد را دوستان برکنار و خودشان روانخواه را به عنوان سرمربی انتخاب کردند.

 
مدیرعامل منطقه ویژه پارس جم در واکنش به صحبت‌های مجری برنامه منبی بر اینکه شنیده بودیم که شما با تعویض سرمربی مخالف هستید اما واقعیت این است که آقای روانخواه انتخاب شده و با خودش نیز 6 کمک مربی آورده است؛ گفت: همانطور که گفتم هفته آینده یک جلسه فوق العاده گذاشته‌ایم که در آن جلسه این موضوعات را بررسی می‌کنیم.

 هیچ موقع سفارشی برای هیچ احدی کار نکردم
اسدی در خصوص حضور یکی از مربیان در کادرفنی قبلی و فعلی که گفته می‌شود با یکی از مدیران منطقه ویژه پارس جم نسبت فامیلی دارد؛ گفت: من در زندگی‌ام هیچ موقع سفارشی برای هیچ احدی کار نکردم الان هم می‌گویم هر کسی منتسب به شخص بنده و یا هر مدیر دیگری از سازمان و حتی وزارت نفت است که در تیم حضور دارد همین فردا او را اخراج کنند. من این موضوع را به آقای رزاقی هم گفتم؛ به او گفتم شما هر کسی را‌ که به لحاظ فنی تایید کردید با او کار کنید و حتی اگر من هم به شما بازیکن یا مربی معرفی کردم از من نپذیرید. تا به الان نه به مدیرعامل باشگاه و نه به کس دیگری چنین توصیه‌ای نداشتم و به هیچ وجه هم اجازه نمی‌دهم که دیگران هم چنین کارهایی در مجموعه انجام دهد. همین الان هم صدای من را مدیرعامل باشگاه می شنود و اگر چنین فردی در مجموعه حضور دارد همین فردا او را اخراج کند.





نظـــرات شمـــا