کد خبر: 9525
تاریخ انتشار: دوشنبه 20 فروردین 1397 - 20:00   9 April 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم می گوید که مصاف با پرسپولیس و استقلال همیشه انگیزاننده است.

 

 به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم در مورد دیدار تیمش برابر پرسپولیس و اینکه آیا فاصله گرفتن شاگردانش از مدعیان کسب سهمیه و همینطور قهرمانی پرسپولیس روی کیفیت آنها تاثیر می گذارد یا خیر، عنوان کرد:  خدا را شکر بچه ها شرایط خوبی دارند. همیشه هم برابر پرسپولیس و استقلال انگیزه وجود دارد. به هر حال ما هنوز روی کاغذ شانس داریم و می توانیم رتبه خودمان را روی جدول بهتر کنیم. این بازی بسیار تاثیر گذار است و بچه ها این را می دانند. می دانند که جایگاه های پنجم، ششم و هفتم با هم تفاوت دارد و به همین دلیل برای این بازی با تمام وجود تلاش می کنیم.


بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه با تبریک قهرمانی به هواداران پرسپولیس و مجموعه این تیم افزود: باز هم تبریک می گویم این قهرمانی را به مجموعه پرسپولیس و هوادارانش که در این سه سال روند خیلی خوبی را طی می کنند. این قهرمانی پیاپی نشان می دهد که روند درست است و امیدوارم پرسپولیس همین روند را در سال های آینده هم ادامه دهد.


سرمربی تیم پارس جنوبی جم در مورد اینکه فصل آینده هم در جم به کار خود ادامه می دهد یا خیر، اضافه کرد: جدا از بحث سمت های ما، من با آقای رضائیان به عنوان دوست روابط خیلی خوبی داریم. بارها گفته ام که مهم تر از قرارداد من رفع مشکلات تیم پارس جنوبی است. تیم اگربخواهد موفق شود باید مشکلات رفع شد، چه باشم چه نباشم دوست دارم مشکلات رفع شود. از صمیم قلبم دوست دارم در تیم بمانم ولی امیدوارم اول مشکلات حل شود.


وی در خصوص مشکلات مالی نیز توضیح داد: به هر حال مشکلات وجود دارد و باید مرتفع شود. قبل از بازی اصلا دوست نداریم راجع به آن صحبت کنیم. فقط تمرکز در طول هفته و ماه به دلیل این مشکلات از بین می رود.


سرمربی تیم پارس جنوبی در مورد اینکه در مجموع از عملکرد تیمش راضی است یا خیر، گفت: عملکرد ما با پرسپولیس نباید مقایسه شود. هفت تیمی که بالای جدول هستند، برای بالانشینی بسته شده بودند و فقط ما غریبه هستیم. همین که ما بین این 7 تیم هستیم نشان می دهد که کار خودمان را خوب انجام داده ایم. برای اولین بار آمده ایم و در هفت تیم قرار گرفته ایم. از اول فصل هم در همین رتبه ها بوده ایم و این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.


تارتار در پایان اینگونه صحبت هایش را خاتمه داد: صحبت خاصی نیست. امیدوارم بازی جذابی شاهد باشیم و هواداران لذت ببرند. دعوت می کنم از هواداران تیم پارس جنوبی که در ورزشگاه ما را مثل همیشه که کنار ما بودند، تنها نگذارند./ورزش سه






نظـــرات شمـــا