کد خبر: 9535
تاریخ انتشار: چهارشنبه 22 فروردین 1397 - 19:00   11 April 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: از هفته هفتم مرحله نهائی لیگ دسته دوم کشور شاهین در خانه با گلباران بندرعباسی به استقبال صعود رفت.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ شاگردان پاشازاده بعد از دو بازی بیرون از خانه در گام هفتم میزبان شهرداری بندرعباسی بودند که در دیدار رفت با چهار گل میزبان خود را شکست داده بودند.

شاهینی‌ها با پشتیبانی هواداران خود بدنبال هر سه امتیاز این دیدار خانگی بودند. اما در عین ناباوری خیلی زود تیم مهمان به گل رسید. بعد از این گل شاهینی‌ها سعی بر جبران داشتند و تلاش آنها در دقیقه 30 به ثمر رسید و محمد محبی جوان اول این تیم گل تساوی‌بخش را به ثمر رساند تا نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

در نیمه دوم شاگردان پاشازاده در همان دقیقه اول توسط محبی به گل دوم رسیدند تا سنت شاهینی‌ها در نیمه دوم حفظ شود. در ادامه باز هم این تیم میزبان بود که توانست برتری خود را بر مهمان دیکته کند و با ارائه یک بازی عالی به گلهای بیشتری دست یافت.

علی محمد چراغی مهاجم گلزن این تیم موفق شد ده دقیقه بعد از گل دوم، گل سوم را به ثمر برساند و تنها چند دقیقه بعد از گل سوم موفق به زدن گل چهارم تیمش شد تا خیال همه از برد شاهین راحت شود. اما شاهینی‌ها از زدن چهار گل راضی نبودند در دقایق 80 توسط مصطفی علیخانی و در نودمین دقیقه نیز توسط امید سلطانی به گلهای پنجم و ششم رسیدند تا شاگردان پاشازاده با جشنواره گل به استقبال صعود بروند.

 

ترکیب شاهین شهرداری بوشهر:

جاسم یاسرالهی-امید سلطانی-مهدی طاهری-محسن ارزانی-مهدی رمضان‌زاده(متین کرم‌زاده)-محمد محبی-محسن فیاض‌بخش(مجید خدابنده‌لو)-میلاد جعفری(مصطفی علیخانی)-میلاد شعبانلو-میلاد صارمی-علی محمد چراغی

سرمربی: مهدی پاشازاده

 

تایج نهایی دیدارهای هفته هفتم مرحله نهایی لیگ دسته دوم - گروه ب

➖داماش گیلان 0️⃣  نفت و گاز گچساران 0️⃣

➖پالایش نفت آبادان 1⃣   سردار بوکان 0️⃣

➖شاهین شهرداری بوشهر 6⃣ شهرداری بندرعباس 1️⃣

 

  






نظـــرات شمـــا