کد خبر: 9541
تاریخ انتشار: پنج شنبه 23 فروردین 1397 - 15:20   12 April 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: علی نیکبخت سرمربی شهرداری بندرعباس بعد از شکست سنگین تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر در اظهارنظرنی عجیب اتهام سنگینی به شاگردان پاشازاده وارد کرد.

 

به نام خداوند دل‌های پاک / که نامش بود در دلت تابناک

نتایج درخشان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در فصل اخیر موجب شادی و سرور اهالی فوتبال یک استان شده است.

به خود میبالیم که بار دیگر نام نیک شاهین را با حمایت شهرداری بندر بوشهر باعث رونق و دیده شدن جوانان مستعد بوشهری شده است.

متاسفانه و در حاشیه پیروزی بزرگ شاهین شهرداری بوشهر مقابل شهرداری بندر عباس ،سرمربی محترم این تیم با انجام یک مصاحبه و تهمت های عجیب و غریب فضای پاک ورزش فوتبال را به سمت و سویی برد که هیچ نشانی از اخلاق مداری در آن مشاهده نکردیم. پاسخ قانونی و شرعی جناب نیکبخت را
در مراجع قضایی و قانونی فوتبال خواهیم داد اما سرمربی محترم باشگاه شهرداری بندر عباس باید ابتدا به این موضوع فکر کند که چرا تیم ایشان در دو بازی رفت و برگشت مقابل شاهین شهرداری بوشهر 10 گل دریافت کرده است که این مهم را باید در امور فنی و تاکتیکی شیر بچه های شاهین شهرداری جستجو کند و البته ایشان را به بالا بردن اطلاعات فوتبالی خود تشویق میکنیم !

جناب نیکبخت می دانید چرا بازی فیزیکی بازیکنان شاهین شهرداری و دوندگی انها به شدت چشم شما را گرفته و این همه اتهام بی پایه و بی اساس را مطرح کرده اید؟ پاسخ کاملا روشن است:متاسفانه شما در زمین بازی و مستطیل سبز با دریافت 10 از گل از شاهین شهرداری بوشهر شرمنده هواداران عزیز و دوست داشتنی بندرعباسی شده اید و حالا با انداختن توپ به زمین بی اخلاقی ،سعی در گمراه کردن افکار عمومی دارید که کاری بسیار اشتباه است!

جناب سرمربی اخلاق گرا تناقض در گفتار شما بعد از دریافت 6 گل در این بازی کاملا مشخص است، ابتدا غیبت ۷ بازیکن اصلی خود رامطرح می کنید و سپس به شاخه ای دیگر می پرید و آنقدر عصبی بودید که حتی درگیری لفظی شما با گزارشگر بازی را حاضران کنار زمین مشاهده کردند.

سرمربی محترم شهرداری بندر عباس باید بداند فوتبال جای تهمت زدن نیست و اگر مدرکی مستند و مستدل دارند حتما آن را به مراجع قانونی فوتبال ارائه دهند اما اگر این واگویه ها جهت گمراه کردن افکار عمومی استان هرمزگان و در کل فوتبال ایران است که باید در محکمه ای بنام وجدان و البته عدالت خانه ای بنام دادگاه پاسخگو باشند.

باید خدمت سرمربی محترم شهرداری بندر عباس عرض کنیم یکی از دلایل دوندگی بی امان بازیکنان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ارادت و احترامی است که آنها برای هزاران عاشق فوتبال در سراسر استان بوشهر حتی ایران قائل هستند .

بازیکن جوان ما مهندسی فیزیک می خواند تا در ادامه مکتب بزرگ شاهین به شعار درس ،اخلاق ورزش عمل کند .زندگی سالم در پیش می گیرد تا شرمنده هواداران پر شور بوشهری نشود اما یادمان باشد خدایی هست و البته وجدانهای آگاه و بیداری که در بوشهر مهد فوتبال ایران با حدود یک قرن تجربه فوتبالی همچنان نفس میکشد.

در پایان یاد آور می شویم ضمن ادای احترام به باشگاه شهرداری بندر عباس و مردم شریف هرمزگان برای همه این اتهامات کثیف و غیر اخلاقی که علی نیکبخت به مردم بوشهر و باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین شهرداری بوشهر وارد دانسته ،تا آخرین مراجع قانونی فوتبالی و حتی غیر فوتبالی پیگیری های لازم را خواهیم داشت.

در این وانفسای فوتبال که برای رشد و شکل گیری انبوهی جوان عاشق یک ملت تلاش میکنند ،یاد بگیریم انسانیت را و برای ترویج آن به شکل مردانه تلاش کنیم که خداوند منان ، تهمت زنندگان را دوست ندارد.

✔️روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر






نظـــرات شمـــا