کد خبر: 9548
تاریخ انتشار: دوشنبه 27 فروردین 1397 - 11:00   16 April 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: اولین جلسه شورای ورزش استان در سال 97 با حضور استاندار بوشهر، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری ، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، معاونان ، روسا و نواب رئیس هیات های ورزشی استان درسالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزارشد.

 
به گزارش " ورزش بوشهر" ؛ اولین جلسه شورای ورزش استان روز یکشنبه 26 فروردین با حضور استاندار بوشهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، روسا و نواب رئیس هیات های ورزشی استان در سال 97 به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان برگزارشد .
 
استاندار بوشهر در این نشست با اشاره به افتخارات ورزش استان وتشکر از تلاش های مدیر کل ورزش و جوانان و مجموعه ی مدیریتی ورزش استان در راستای توسعه ورزشی و اجرای منظم برنامه های نشاط اجتماعی در سال 96 گفت : علیرغم برخی دغدغه های مالی در هیاتهای ورزشی استان در سال گذشته، ورزشکاران استان در میادین بین المللی خوش درخشیدند که نشان از ظرفیت بالای ورزش استان دارد و بر این اساس اعتبارات مالی ویژه ای برای فعالیت هیات های ورزشی در نظر گرفته شده وسهم ورزش بانوان نیز به صورت ویژه دیده خواهد شد.
 
عبدالکریم گراوند افزود: در سال گذشته طرح نشاط اجتماعی در سراسر استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان ، شهرداری ها و دهیاری ها و سایردستگاه ها بصورت مطلوبی برگزارشد و این طرح در سال 97 نیز ادامه خواهد داشت.
 
وی با اشاره به اینکه در استان درصد ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی بالاست گفت: توجه و برنامه ریزی برای ترویج ورزش همگانی در استان باید در اولویت قرار گیرد و در این راستا قرار است جاده سلامت در نوار ساحلی استان با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر احداث گردد.
 
در این نشست استاندار بوشهر تاکید کرد: کلنگ ورزش زورخانه ای در شهر بوشهر بزودی زده خواهد شد و در کنار قهرمانی به تعالی فرهنگ پهلوانی نیز باید توجه شود.
 
وی با توجه به موقعیت جغرافیایی و ساحلی بودن استان افزود: توسعه ورزش های آبی یکی از اقداماتی است که امسال در دهکده گردشگردی برای توسعه ی ورزش های آبی انجام خواهد شد.
 
در این نشست مدیر کل و جوانان استان بوشهر نیز با اشاره به عملکرد مطلوب ورزش استان در سال گذشته ادامه داد: برای توسعه ی ورزش استان چه در بعد زیر ساخت ها و چه ورزش همگانی و قهرمانی برنامه ریزی های مدونی انجام شده که طبق آن عمل خواهیم کرد.
 
احمد بهروزیان فرد افزود: امسال با حمایت استاندار بوشهر زمینی در شهر بوشهر با مساحت 8 هزار متر مربع به ورزش استان در جهت توسعه ی زیرساخت ها و احداث اماکن ورزشی تعلق گرفته است. وی در ادامه گفت: ورزشکاران بوشهری که سهمیه بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی را کسب کنند بصورت ویژه از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
 
احداث جاده ی سلامت در نوار ساحلی بوشهر، ادامه ی برگزاری برنامه های طرح نشاط اجتماعی در سراسر استان ،احداث یک باب گود ورزش زورخانه ای، ساخت پلاژهای ورزشی ساحلی برای بانوان،تکمیل وتجهیز اسکله ی قایقرانی دهکده ی گردشگری و ایجاد مجموعه ی ورزشی بانوان از جمله مصوبات امروز نشست شورای ورزش استان بود.
 
در این آیین از سه پیشکسوت ورزش استان؛ عبد المحمد پور بهی ، محمد علی دوریشی و بهرام بهرام زاده از سوی استاندار تجلیل شد.
 
 
  
  
  
  
  
  
  
  





نظـــرات شمـــا