کد خبر: 9552
تاریخ انتشار: سه شنبه 28 فروردین 1397 - 18:00   17 April 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: از هفته سی و دوم لیگ دسته اول کشور ایران‌جوان بوشهر مقابل مهمان خود اکسین البرز به تساوی یک بر یک رضایت داد.

 

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ ایران‌جوانی‌ها که به امتیازات کامل این دیدار احتیاج داشتند از همان ابتدا سعی در رسیدن به گل بود اما در تقابل با بازیکنان اکسین موفق عمل نکردند. شاگردان لطیفی که بخوبی توپ را بر روی زمین به حرکت در می آوردند کار را برای هافبکهای یران‌جوان سخت کرده بودند. شاگردان خطیبی چند بار شانس خود را برای رسیدن به دروازه اکسین امتحان کردند اما یا بدشانس بودند یا بی‌دقت! بهترین موقعیت ایران‌جوانی‌ها در نیمه اول توسط چاپی از دست دادند موقعیتی که روی یک کار ترکیبی و بعد از آن هم اشتباه مدافع اکسین که باعث شد توپ در شش قدم مقابل دروازه خالی نصیب چاپی شود اما توپ این بازیکن فقط عرض دروازه را طی کرد و به بیرون رفت تا بهترین موقعیت بازی به همین سادگی بسوزد. در نیمه اول اکسینی‌ه بیشتر سعی در کنترل بازی داشتند و گاها فرارهای مهاجم سرعتی خود، ایران‌جوان سردرگم بغیر از موقعیت عالی که به لطف اشتباه مدافع حریف بدست آورد فقط چند موقعیت بی‌خطر را بوجود آورد.

در نیمه دوم لطیفی تیمش را با انگیزه‌تر از ایران‌جوان به میدان فرستاد و فشار زیادی به قرمزهای بوشهری وارد تا اینکه روی یک پاس پشت کردجهان به گل رسیدند. ایران‌جوان بعد از دریافت گل دقایقی را احساسی کار کرد. خطیبی هم برای رسیدن ریسک زیادی کرد و حتی خط دفاعی تیمش را هم سه نفره کرد وبرای رسیدن به گل بازی مستقیم را در دستور کار خود قرار داد تا با استفاده از قدرت سرزنی رنجبر و مشایخ تازه وارد سعی به گل تساوی برسد. روی همین تاکتیک ایران‌جوان می‌رفت که با تلاش مشایخ و روی شوت مصطفی احمدی به گل برسد اما تیر دروازه مانع شد تا اینکه قرعه به نام رنجبر افتاد و روی یک ارسال با ضربه سر دروازه اکسین باز شد. بعد از گل تساوی هم باز هم قرمزهای بوشهری هر چه توپ بدست می اوردند مستقیم بر روی دروازه اکسین می‌ریختند اما توپهای بی‌هدف جوابگو نبود تا باز هم شاگردان خطیبی قدر فرصت بدست آمده را نداند. و به یک امتیاز دیدار خانگی بسنده کنند.

 

ترکیب ایران‌جوان بوشهر:

علی عساکره-حسین بازیاری-مصطفی احمدی-صادق گشنی-عباس چاپی(مرتضی رنجبر"57")-مسعود نظرزاده-حسین کاظمی-حسین محمدی(سجاد مشایخ"75")-احسان اسدزادی-سجاد فیض الهی(حجت اسلامی"79")-اویس کردجهان

سرمربی: حسین خطیبی

 

ترکیب اکسین البرز:

سجاد بیرانوند-میثم آقا بابایی-سهیل هزار جریبی(علی امیری"80")-محسن ایرانژاد-شاهین شفیعی-محمدرضا فیروز زاده-یاسر وکیلی-بهمن کامل-مرتضی حسین‌زاده(حمید طاهری‌فرد"62")-محمدرضا پورمحمد-رسول رضایی بیشه(علی هزامی"73")

سرمربی: علی لطیفی

 






نظـــرات شمـــا