کد خبر: 9553
تاریخ انتشار: سه شنبه 28 فروردین 1397 - 19:00   17 April 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: برای بقا در لیگ دسته یک فوتبال کشور همچنان امیدوار هستیم.

  

به گزارش "ورزش بوشهر"؛ مهدی قنبری سه شنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیمش در برابر اکسین البرز در جمع خبرنگاران افزود: در دیدار برابر اکسین با آنالیز بسیار خوب و شناخت کامل برابر این تیم صف آرایی کردیم.


وی بیان کرد: در این دیدار بیش از هشت موقعیت گلزنی داشتیم که یکی پس از دیگری از بین رفت و در نهایت تنها یکی از آنها به گل تبدیل شد.


قنبری ادامه داد: برای بازی برابر اکسین سعی داشتیم در نیمه نخست با اداره بازی و در نیمه دوم با استفاده از شرایط آب و هوایی و سخت تر شدن کار برای حریف فشار روی دروازه را زیاد کنیم.


وی افزود: برای تحقق این مهم تا حدودی نیز موفق بودیم ولی با دریافت گل خلاف جریان بازی معادلات ما بر هم خورد.


قنبری ادامه داد: در بازی برابر اکسین البرز چهار بازیکن ایرانجوان نیز مصدوم بودند ولی با این وجود بازیکنان نهایت تلاش خود را در این بازی بکار گرفتند.


وی افزود: ایرانجوان با این تساوی همچنان در یک امتیازی تیم پانزدهم باقی ماند ولی سعی می کنیم در 2 بازی باقیمانده مقابل نمایندگان استان کرمان به نتیجه لازم برای بقا در لیگ یک دست پیدا کنیم.


قنبری ادامه داد: معاون استاندار، رئیس هیات فوتبال استان و مدیرعامل باشگاه ایرانجوان بوشهر پیش از بازی از لحاظ روحی روانی شرایط بسیار خوبی را برای ایرانجوان رقم زدند که امیدواریم این حمایت در نهایت منجر به بقا تیم در لیگ یک شود.






نظـــرات شمـــا