کد خبر: 9557
تاریخ انتشار: سه شنبه 28 فروردین 1397 - 23:00   17 April 2018
ارسال به دوستان
الف الف

ورزش بوشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان از لغو مجمع انتخاباتی ریاست هیات فوتبال بوشهر به دلیل اعتراض برخی داوطلبان خبر داد.

 

به گزارش «ورزش بوشهر»؛ احمد بهروزیان فر با بیان اینکه توسط کمیته مربوطه، رییس و دو کارمند هیات به عنوان کاندیدای ریاست هیات فوتبال تایید و 2 اردیبهشت را برای برگزاری مجمع درنظر گرفتند افزود: در پی شکایت برخی داوطلبان ریاست هیات فوتبال استان مبنی بر اینکه دلیل ردصلاحیت شان نقض مدارک عنوان می شود درحالی که بصورت کامل ارائه کرده اند، مکاتباتی با فدراسیون صورت گرفت.

وی که با برنامه ورزشی سیمای مرکز بوشهر گفتگو می کرد، ادامه داد: طبق آخرین اطلاعاتی که دارم، مجمع انتخاباتی 2 اردیبهشت که توسط مسئولان هیات فوتبال پیگیری شد لغو گردید.

مدیرکل ورزش و جوانان درباره اینکه از سال گذشته تاکنون بارها انتخابات این هیات به تعویق افتاده و چه زمانی قرار است تعیین تکلیف شود؟ اظهار داشت: ما با شخص مشکل نداریم و هر فردی که مجامع هیات های ورزشی رای دهند، محترم است، ولی معتقدیم انتخاباتی عادلانه در هیات ها برگزار تا حق کسی ضایع نشده و به عنوان متولی ورزش جوابگوی افکار عمومی باشیم که بررسی های ما نشان می دهد این مهم در انتخابات هیات فوتبال رعایت نگردیده است.

گفتنی است دوره چهارساله ریاست محمد نجفی در هیات فوتبال در مهرماه سال گذشته خاتمه یافته و از آن زمان تاکنون به دلایل مختلف ثبت نام داوطلبان یا برگزاری مجمع تمدید شد.

در آخرین اقدام و طی روزهای اخیر، کمیته سه نفره (شامل دو کارمند هیات فوتبال و نماینده حقوقی اداره کل ورزش) تنها صلاحیت سه داوطلب را برای کاندیداتوری ریاست هیات فوتبال تایید کردند که شامل رییس فعلی، نایب رییس هیات و رییس کمیته داوران هیات فوتبال استان است./خلیج فارس






نظـــرات شمـــا